Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mieke schreef:Ik vind de hengstenkeuze dit jaar best ingewikkeld.
Voor mijn Up to Date x Ramiro merrie denk ik onder meer aan: Dallas VDL, Panenka de Kalvarie, Connect, Poker de Mariposa of of of....
Ze heeft nu een plaatje van een merrieveulen van Cantona TN, maar ze is wel wat klein en zeer fijn gebouwd. En heeft een zeer pittig, maar wel leuk karakter.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Iemand een briljante ingeving?
Merrie is vrij lang in haar lijf, maar lijkt dat niet zo door te geven.
gomir schreef:Diarado of een zoon Annewo?
Voor zo'n merrie lijkt Dallas me ook een goede optie Mieke! Die geeft ze modern en soms iets klassiek, maar zelden te sjiek. Connect ben ik erg van gecharmeerd, maar zou ik niet gebruiken op een Up to date merrie met nu zo'n veulen aan de voet. De andere twee hengsten worden me veel te veel gebruikt
Ik ben erg onder de indruk van jullie paarden Iorrr! Superleuk dat ik even mocht komen.
En nu helemaal overtuigd dat het Chopano wordt voor Bella dit jaar, wat een gaaf veulen is dat
Selene_p schreef:wat een leuke revali.
tja dat is ook wat, ahoewel meer tijd ook meer twijfel geeft. Er zijn gewoon zoveel hengsten om te kiezen. aan welke hengsten zit je te denken.
wie weet komen ze tegelijk.
martichr schreef:Mieke schreef:Ik vind de hengstenkeuze dit jaar best ingewikkeld.
Voor mijn Up to Date x Ramiro merrie denk ik onder meer aan: Dallas VDL, Panenka de Kalvarie, Connect, Poker de Mariposa of of of....
Ze heeft nu een plaatje van een merrieveulen van Cantona TN, maar ze is wel wat klein en zeer fijn gebouwd. En heeft een zeer pittig, maar wel leuk karakter.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Iemand een briljante ingeving?
Merrie is vrij lang in haar lijf, maar lijkt dat niet zo door te geven.
Ik ken jouw Up to Date niet, maar vaak hebben ze wel een hengst met vermogen nodig.. wij hebben dit jaar een Finishing Touch Wareslage uit die van ons.. lijkt erg goed.. ook een hengst als Mumbai of Leandro past volgens mij wel goed.. haar eerste veulen was een Grandorado, die stond 2 jaar terug op de NMK , maar dat karakter moet je wel mee kunnen..