s0173957 schreef:Net de kür van Toto Jr eens bekeken.
Is op zich inderdaad wel zo'n momentje waarbij je helemaal mee in het moment kan geraken, maar technisch gezien zie ik toch nog een hele hoop mankementen waar een subtopruiter bv hard voor zou aangepakt worden.
De punten vind ik dus wat aan de hoge kant owv die technische mankementen (het zwieren in de lendenen in de pi-pa, hoofd heel dikwijls schuin, 2de pirouette niet top, tactfoutjes in de drafverruimingen) maar dat het potentieel er is is wel heel duidelijk.
Ja ik was er irl bij, mega goed paard..kan heel makkelijk zitten. Werd wel echt op veel druk gereden en miste lengte in het lijf wat je goed terug zag in de verruimingen en wat jij zegt. Het paard deed me wel wat, de proef niet. Maar dat was helaas bij meerdere combinaties zo, niet mijn manier van rijden.
Goede voeten en goed beenwerk is misschien wel het allerbelangrijkste, no feet..no horse. Maar sommige zaken vind ik wel erger dan anderen. Toontredend erger dan frans, en de mate waar op ook belangrijk. Ongelijke voeten vind ik echt een No-Go.