Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

baudyh schreef:Tja ik ben nog aan het bijkomen van het laten inslapen van mijn 33 jarige pony ( die ik 29 jaar had) afgelopen maandag hebben we hem gepland laten inslapen, zijn gebit en kaak waren op en gras eten ging niet meer. Hij wilde ook niet meer buiten zijn. Dus dan word het helaas tijd.
Gisterenavond nog naar het uier van proxi gekeken. Nog lang niet zo ver. Banden nog niet zo ver. Het is ook pas 322 dgn.
Loop ik vanmorgen onderweg naar de keuken langs de camera en Huh…. Staat daar nu een veulen !!!
Dussssssss
Hop naar stal. Veulen nog nat ,stond net. Op zoek naar melk. Nageboorte is er af.
Vorig jaar haar veulen gemist na een week wakker zijn en nu weer ….. het is gelukkig goed gegaan.
baudyh schreef:[ Afbeelding ]
Net zo een poppetje als haar moeder als veulen was. Moeder is Il divo x ooseven.
Maar ja nu die naam
Oma is Cassiopeia is een sterrenbeeld
Moeder Proxima Centauri Peia is een ster
En nu iemand een idee , lastige dit
, lijkt me ook lastig als leven en dood zo dichtbij
Cioccolato schreef:Hier enkel de letter van t kwpn om rekening mee te houden maar geen merrie of lijn namen. Vind daar weinig aan.
Bepaald thema hou ik ook wel van, maar gebruik ik ook niet. Hier leven ze vaak gewoon een paar weken naamloos of in die tijd hebben de een roepnaam gekregen