KellyR schreef:Tarzan, aah ik dacht dat de geur nieuw was, na het bezoek van de smid zeg maar. Balen dat er ook nog rotstraal bij zit. In deze droge periode zou je juist denken dat het niet aanwezig is. Ik duim dat de spray snel zijn werk doet en dat de lucht en de oorzaak weg trekt.
Audesta, dat wordt een hut koffer aan spraytjes haha.
Dais, wat heftig, nog nooit van gehoord!
Joanieke, had je hem wel nog dubbel gecheckt? Ik weet nog wel dat ik 10x had geprobeerd om hem te verpletteren met de hak van mijn rijlaarzen (geen pump oid, misschien is dat effectiever). Hij ging gewoon niet plat! Heb hem volgens mij uiteindelijk gespiest tussen mijn nagels.
Anders willen we wel weten welke laarzen jij gebruikt haha.
Ja!
hij was goed dood hoor! Met bloed en al.
Gewoon ariat jodphurs, maar t was op de stoep, denk dat dat vooral scheelt. 
Ik smeer hier t hele gebied bij de uiers tot aan de anus in met vaseline, ook in die naad zegmaar. Eigenlijk alle haarloze stukken huid. Op mijn stal zijn ze er een beetje mee aan t experimenteren en ik hoor ook goede verhalen over een mengsel van zonnebloemolie en (goedkope) babyolie, verhouding 1:6 ongeveer (veel babyolie en klein laagje zonnebloem olie). Makkelijker met aanbrengen in een spuitfles. Ik heb dat zelf nog niet geprobeerd.
Inderdaad ineens ook veel dazen. Ben ik hier niet gewend eigenlijk. Waar ik voorheen stond (Apeldoorn) was t altijd veel erger dan hier, maar t lijkt nu helaas niet veel meer uit te maken.. Daarvoor gebruik ik gewoon veerust..