Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lexa schreef:Ik kom even binnen vallen omdat ik trotse fokker ben van een prachtige palomino merrie veulen !
De vader is de cremello hengst Qandide die o.a. Quaterback en Floriscount in zijn bloed voert. Ik heb lang gezocht naar een goede dressuur hengst die een apart kleurtje geeft .
Merrie is een Destano X Gribaldi. [ Afbeelding ]
Kathleen_vW schreef:Die van jou is knap Lexa! Het is dat hij niet op een EU station staat, anders had ik er graag mee gedekt!
Dankjulliewel voor de reacties op Ginny. Ze doet het heel goed. Moet nog wel echt uitvouwen, maar heeft haar eerste drafpassen buiten al gezet en dat zag er al veelbelovend uit. Heel mooi met de schoft omhoog.
De Florencio was niet drachtig de eerste poging. Blij dat ik vroeg begonnen ben. Merrie is 17 en ik ga merken dat het toch niet meer zo makkelijk wil. We blijven gewoon proberen. Merrie heeft verder wel een goede cyclus en had nu ook al weer wiel en een ei van 3 cm, dus dat is gelukkig wel allemaal netjes aan de gang. Nu moet het nog even pakken en blijven zitten.
janderegelaa schreef:Kathleen_vW schreef:Die van jou is knap Lexa! Het is dat hij niet op een EU station staat, anders had ik er graag mee gedekt!
Dankjulliewel voor de reacties op Ginny. Ze doet het heel goed. Moet nog wel echt uitvouwen, maar heeft haar eerste drafpassen buiten al gezet en dat zag er al veelbelovend uit. Heel mooi met de schoft omhoog.
De Florencio was niet drachtig de eerste poging. Blij dat ik vroeg begonnen ben. Merrie is 17 en ik ga merken dat het toch niet meer zo makkelijk wil. We blijven gewoon proberen. Merrie heeft verder wel een goede cyclus en had nu ook al weer wiel en een ei van 3 cm, dus dat is gelukkig wel allemaal netjes aan de gang. Nu moet het nog even pakken en blijven zitten.
Volgens het bestelformulier sturen ze gewoon naar Nederland.