Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik laat me niet uitmaken voor leugenaar en dief
[***] moet nog wat opbouwen en de merrie is nog zo groen als gras, het wordt nog een heel avontuur 
ik heb nu een korter zadel wat haar beter ligt, ben er echt verliefd op
verder doet ze al een hoop .. het wijken doet ze top , we zijn bezig met de wissels ( wordt ze heet van maar ze begint het te snappen ) contra galop doet ze ook al heel goed . Even 2 fototjes van m’n zadel

ik ga binnenkort een dressuurzadel aanschaffen, ben aan het denken aan een Wintec of bates, aangezien ze nog meer bespiering moet krijgen en ik niet opnieuw 3 zadels wil aankopen zoals bij mn ruin
Ook al is gehad maar dan een andere setting
maar het zou er wel al langer zitten. Nou heeft ze wel een flink litteken op haar voet en een niet volgroeide kaak, misschien dat dat er ook mee te maken heeft? Ze lijkt met vlagen beter.... nouja nog maar even aankijken.

met welk bit rij je nu? Qleke schreef:Ik ken de Novo niet Moniek, ik heb de Dynamic. Icm Rambo Micklem heel tevreden over! Zowel licht contact als wat meer contact is mogelijk, ligt beetje aan hoe je ze deraan rijd, ik vind dat wel fijn
Ik kan het wel begrijpen dat ze effe sterk wordt door de spanning... je zal het nog wat tijd moeten gevenmet welk bit rij je nu?