Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nu ook een heule dure
mirjamalvaro schreef:Veulens gaan op de rug liggen bij koliek.
IvankBacardi schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe veulens!![]()
Hier vandaag weer de maandelijkse placentitis controle, alles stabiel gelukkig en uier mooi zacht en geslonken.
De dierenarts wil graag overleggen met de universiteit hier in Denemarken of er risico’s aan het langdurige antibiotica gebruik zijn.
Na alle verhalen in dit topic ben ik geen voorstander van stoppen…
Mijn merrie zit nu op de 230 dagen.
Ze begint al aardig zwaar te worden![]()
[ Afbeelding ]
Balko schreef:Gadver Myrthee, koliek bij je veulentje, niet fijn! Hoe gaat dat nu?
@Mirjam, gefeliciteerd, en meteen in het koppel! Dat durf ik niet hoor hahaha.
@Nicky, ik moest ook twee keer kijken hahaha! Wat een knapperd en een leuke naam!
Ik heb vandaag mn veulentje weer opgehaald! Wat waren ze blij. Toen ik bij de kliniek kwam dacht ik nou, ze zien er nog niet zo blij uit…. Maar toen ze de box uit mochten en thuis kwamen waren ze echt helemaal anders . Twinkeling in de oogjes en helemaal blij!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

die arme baby
Hopelijk knapt hij snel op in de kliniek. Ben benieuwd wat Abby gaat doen en of ze het nog lang rekt. Kun je ph testen?
wellicht zat idd de navelstreng gedraaid? Benieuwd of je er nog achter komt wat de reden was.
wat woon je heerlijk daar. Ga je dr houden? Je andere dames schieten al goed op.
wat een mooi veulen is het en geweldige naam
hoe doet zij het nog?
ik snap idd dat je liever niet stopt met de antibiotica.
hoe doet ze het nog? Is de koorts weg?
.

yess wat fijn!

shadow33 schreef:Geen veulentjes vannacht? Kira ook niet niecky?
Hier ook alleen vals alarmen vanacht.
Maar sinds vanmorgen een wit harsje. Dus hoop wel vanavond of vanacht. Meestal harst zij niet langer dan 24 uur (als ze al kegelt). En het is ook al wel echt wit en niet doorzichtig.
[ Afbeelding ]