Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Revali schreef:Ik zit nog even naar camera's te kijken... Wij hebben nu heel goedkoop 2 soort van babyfooncamera's maar het irritante is dat we niet te gelijk op de app kunnen (mee) kijken. Super irritant. En soms valt de wificontact van de camera weg... En dan moet ik de stekker er weer uit trekken.
Kunnen jullie wel met meerdere tegelijk meekijken op de camera?
Marijkeeee schreef:Umeo schreef:Denken jullie dat er momenteel markt is voor een fokmerrie?
Ik heb er nog eentje die ik eventueel zou willen verkopen
volgens mij is momenteel bijna overal markt voor en ligt aan de vraagprijs![]()
Af en toe krijg ik via FB en Insta vriendenverzoeken en berichtjes dat ik denk euhm nee ik wil nu eerst niets verkopen! vooral vraag naar jonge paarden 2 en 3 jarigen.
Oehlala schreef:Iorr, wat een leuke pony, en fijn dat jullie zo snel iets hebben kunnen vinden! Hopelijk kan je dochter er lang van genieten.
Penny, wat sneu. Dat is niet waar je het voor doet. Zou dat stuk wat je later hebt gevonden, niet toch een deel van de placenta geweest kunnen zijn?
Zijn er hier mensen met (een beetje) verstand van röntgenfoto's? Zou ik iemand in pb een foto mogen toedoen van een keuring van vandaag? Mijn tweejarige is op de foto geweest, en nu zei de dierenarts dat er een deel van het bot los kan komen op basis vd foto's. Koper is dus eerst maar geschokt en teruggetrokken. Ik moet het eerst zelf ook even laten bezinken geloof ik. Een aantal klinieken hebben gezegd geen tweejarigen te fotograferen ivm dat er nog een hoop kan veranderen, en deze DA wilde het wel doen. Nu heb ik dus een kerngezonde, klinisch goede tweejarige staan met 1 foto die misschien ooit voor problemen kan zorgen.
Iorrr schreef:Ja ik denk zwart inderdaad of heel donkerbruin, dat gaan we zien!
Precies naar wensDonkere kleur met weinig wit! Ze is dus een Chopano uit onze 4 jarige Il eat Balou merrie die inmiddels ook elite is.
Het is haar eerste veulen maar een bevalling uit het boek! 23;00 liggen, 23:15 geboren, 00:00 uur stond en dronk ze, 00:15 nageboorte eraf. Dus half 1 lag ik in bed
besita schreef:Oehlala schreef:Iorr, wat een leuke pony, en fijn dat jullie zo snel iets hebben kunnen vinden! Hopelijk kan je dochter er lang van genieten.
Penny, wat sneu. Dat is niet waar je het voor doet. Zou dat stuk wat je later hebt gevonden, niet toch een deel van de placenta geweest kunnen zijn?
Zijn er hier mensen met (een beetje) verstand van röntgenfoto's? Zou ik iemand in pb een foto mogen toedoen van een keuring van vandaag? Mijn tweejarige is op de foto geweest, en nu zei de dierenarts dat er een deel van het bot los kan komen op basis vd foto's. Koper is dus eerst maar geschokt en teruggetrokken. Ik moet het eerst zelf ook even laten bezinken geloof ik. Een aantal klinieken hebben gezegd geen tweejarigen te fotograferen ivm dat er nog een hoop kan veranderen, en deze DA wilde het wel doen. Nu heb ik dus een kerngezonde, klinisch goede tweejarige staan met 1 foto die misschien ooit voor problemen kan zorgen.
Stuur je rx door naar equitom
Weet je meteen hoever je staat
Op bokt ga je zoveel meningen krijgen dat je dit niet verder helpt
Ik heb ook uit het verleden geleerd om niet te vroeg te rontgen omdat we namelijk ook een paar keer een dubieuze foto hadden ( ondanks dat men blijft vasthouden dat 18 m the point of no return was ) die dan later moest herschoten worden en goed bleek ( of paard goedkoper verkocht en bleek later gewoon clean op foto's )
Ik vertrouw voor beoordelen alleen nog equitom ( dit jaar 2 laten opereren die als driejarigen door een plaatselijke dierenarts helemaal clean werden bevonden ..dan baal je ook )
Iorrr schreef:Ja ik denk zwart inderdaad of heel donkerbruin, dat gaan we zien!
Precies naar wensDonkere kleur met weinig wit! Ze is dus een Chopano uit onze 4 jarige Il eat Balou merrie die inmiddels ook elite is.
Het is haar eerste veulen maar een bevalling uit het boek! 23;00 liggen, 23:15 geboren, 00:00 uur stond en dronk ze, 00:15 nageboorte eraf. Dus half 1 lag ik in bed