Ik ga vanavond Lis weer oppakken na een paar dagen rust, kijken of ze wat meer chill in het koppie is nu. Hooi is dan ook van het land, geen spannende dingen meer. Dan kan het echt alleen nog het zadel zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Ja ik vraag me ook wel eens af waarom ik dit op mijn leeftijd nog wildemaar goed, ben er aan begonnen en nu maken we het af. Morgen weer les, toch fijn dat er weer even iemand van de grond mee kijkt, want ik zie gewoon niet alle signalen als ik er overheen hang
Dorien66 schreef:jolmer20 schreef:Met mijn leeftijd (30) besteed ik het zelfs al liever uit.
Nou voel ik me wel heel erg oud (58, met een 4-jarig paard)
J0anieke schreef:Waarom ze nou ook echt zo verschrikkelijk kreupel liep op die rechter volte op t harde is me nog wel een raadsel
Jenara schreef:Heb nu ook geleerd dat als ik even niet goed in mijn vel zit door te veel stress, ik echt niet moet gaan proberen om met Jenara iets te doen als zij ook stress heeft, dat was even complete kortsluiting, heb gelukkig wel de tegenwoordigheid van geest gehad om haar gewoon snel terug weg te zetten.
Maartje_M schreef:Vindt ze travers en schouderbinnen op dezelfde hand moeilijk? Dat is wel gek want dan vraag je tegenovergestelde lengtebuiging. Veel wisselen in de zijgangen werkt hier altijd goed. 4 pasjes dit, 5 pasjes dat, weer terug en een paar pasjes en dat snel achter elkaar, dus geen passen er tussen
Elisa2 schreef:Adorno was getraumatiseerd?