Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carika schreef:kevinsky schreef:Weet hier toevallig iemand waarom de genetische profielen in de kwpn database leeg zijn gehaald?
Dat vraag ik mij ook af, ik zie al twee weken niks meer.
Benzz schreef:Elisa2 schreef:Ook op FB, die is niet goed hoor.. volgens mij zit ie muurvast.
Ik snap echt oprecht niet, dat je zoń filmpje online zet........ben je dan zelf blind of zo?
denisesilver schreef:Als ze geen stap laten zien valt men daar ook weer over. Ben overigens ook niet lyrisch over zijn draf. Wat Elisa zegt, ze mogen er wel even een fysio bij halen. Net zo'n houten plank die rug.
Gefeliciteerd AM!
Zoethout schreef:Ik vond de stap van Sarai ook echt enorm tegenvallen op de video. Had hem hoog op mijn lijstje maar begin toch wel echt te twijfelen op dit moment. Hengstenkeuze wordt nog verdraaid lastig dit jaar..
Iemand nog suggesties voor hengsten die een braaf karakter hebben, niet te klein (1,70m+) en wat meer massa kunnen toevoegen? Qua gangen is het verbeteren van de galop het belangrijkste, mag wat groter en meer sprong in de galop zelf hebben. Merrie is een Lennox x Dante Weltino. Had Red Viper altijd hoog staan maar vind toch zijn achterbeen steeds meer tegenvallen. Ondanks dat de merrie wel een zeer fijn achterbeen heeft lever ik hier liever niet op in
Zoethout schreef:Ik vond de stap van Sarai ook echt enorm tegenvallen op de video. Had hem hoog op mijn lijstje maar begin toch wel echt te twijfelen op dit moment. Hengstenkeuze wordt nog verdraaid lastig dit jaar..
Iemand nog suggesties voor hengsten die een braaf karakter hebben, niet te klein (1,70m+) en wat meer massa kunnen toevoegen? Qua gangen is het verbeteren van de galop het belangrijkste, mag wat groter en meer sprong in de galop zelf hebben. Merrie is een Lennox x Dante Weltino. Had Red Viper altijd hoog staan maar vind toch zijn achterbeen steeds meer tegenvallen. Ondanks dat de merrie wel een zeer fijn achterbeen heeft lever ik hier liever niet op in
Zoethout schreef:Thx voor de suggesties! Was sws van plan om nog naar Brinkman te gaan dus dan kan ik beide hengsten zien. Pride viel mij op de HK ook al op, met name door zijn fijne karakter, waar alle andere paarden het bij de prijsuitreiking bont maakten, was Pride de rust zelve. Zijn stap lijkt iig beter dan die van Sarai en valt me opzich niet tegen. Ben benieuwd naar Ehrste Sahne irl, op de video’s ziet ie er goed uit! Thanks!
Elisa2 schreef:_Zsazsa_ schreef:
Heel gaaf, ik ga hem denk ik gebruiken op mijn Jazz merrie. Ik was al fan van Be Sure maar ik vind de dekvoorwaarden niet handig van hem. Dus dit is een mooi alternatief.
Goed karakter lijkt hij te hebben.
Ik schrok een beetje van zijn stap.. verder wel een aansprekende hengst.