Kleurencalculator + bespreken van uitslagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 14:33

En waarom niet "gewoon" smokey black tobiano? Ik zie er geen zilver in maar wel créme, en met een valk moeder is dat toch wel een mogelijkheid?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 14:49

Laureas schreef:
En waarom niet "gewoon" smokey black tobiano? Ik zie er geen zilver in maar wel créme, en met een valk moeder is dat toch wel een mogelijkheid?

Vanessa omdat mij altijd geleerd is dat je smokey niet kan zien.. Heb zelf een smokey black staan en enige wat ik daar aan zou kunnen zien zijn misschien haar lichte bruine ogen. Dat heeft deze merrie ook.

Femke_Tweety

Re: Kleurencalculator + bespreken van uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 16:35

Soms zie je smockey wel iets is mijn ervaring.

Hoeft niet, kán wel.

Ik vermoed hier ook smokey black.

Ben benieuwd naar de uitslagen.

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 19:34

Klopt, sommige smokey zien er chocolade kleurig uit, ik heb hier nu toevallig zo´n gastmerrie staan.

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 16:19

Vannacht weer een uitslag ontvangen. Ember is negatief getest op splash. Geen verrassing, dat had ik wel verwacht, maar ik had de test toch meegenomen in het combipakket dat je tegenwoordig via Combibreed zelf kan samenstellen omdat de prijs dan toch meeviel. Superhandig trouwens!

Voor Ember moeten nu enkel nog Appaloosa en Agouti getest worden, dus we zijn er bijna! (appie zal ook wel N/N zijn) :D .

Samen met Ember had ik ook een extra pakket besteld voor een ander veulen. Daarvan heb ik voorlopig nog minder resultaten teruggekregen. Blijkbaar komen de uitslagen stap voor stap binnen, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo traag en gespreid zou verlopen. Geduld is duidelijk een schone deugd, zeker bij kleurtesten. (Bij animal genetics in Engeland gaat het toch wel sneller.)