fokkerij en afstamming

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

petraaken

Re: fokkerij en afstamming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 10:40

Dat topic staat vermeld in de charter van de Kraamstal [***] en dus makkelijk te vinden op de KS.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 11:02

petraaken schreef:
Dat topic staat vermeld in de charter van de Kraamstal [***] en dus makkelijk te vinden op de KS.

In de veronderstelling dat mensen in de charter kijken.

YWC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:54

[***] schreef:
Karl66 schreef:
Achter de schermen wordt dit op dit moment ook op elkaar afgestemd. Het is namelijk niet de bedoeling om alle kleurentopics te verplaatsen, maar alle kleurengenetica topics. Een topic met de vraag "wat vind jij van bonte haflingers" heeft bijvoorbeeld niks met fokkerij of genetica te maken en hoort dus niet op F-AM. Wij moeten daar scherper op zijn en zoals gezegd, zijn wij daar achter de schermen al mee bezig.

Wij wachten nog steeds in spanning op het verplaatsen van de topics.
Iets mis met de afstemming? Ach gut

Ik zag wel dat een nuttig topic waar opfokstallen op een rijtje zijn gezet naar commercieel is verplaatst.
Dat dan weer wel.

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat kleuren-topics (of ze nu al dan niet met genetica te maken hebben) weer her en der verspreid gaan staan. Dan zijn we terug bij af.

Ik begrijp best dat mensen op F-AM hiermee problemen hebben, maar dan is er maar één logische oplossing hé...
een subforum ivm 'alles wat met kleuren te maken heeft' ...

Ik begrijp nog steeds niet waarom de mods zo moeilijk doen vanaf het iets met 'kleur' te maken heeft. Enkele voorbeelden van uitspraken van mods (al dan niet via pb) :
- bont is geen kleur
- vragen als 'welke kleur heeft mijn veulen' hoeven niet naar F-AM verplaatst worden
- een [KG]-tag bij WN-FA hoeft niet (alhoewel dit eerst wel anders gezegd was in [FZ])

Wordt het niet stilaan tijd dat men begint in te zien dat de 'beslist is beslist'-mentaliteit verkeerd is ?
Wordt het niet stilaan tijd dat men inziet dat de verkeerde beslissing is genomen en dat men dit rechtzet ?
Wordt het niet stilaan tijd dat men tegemoed komt aan de wensen van de leden ipv koppig te willen blijven vasthouden aan eigen principes, die kant nog wal raken ?

Een kleuren-subforum kan niet, alhoewel er aan alle regels werd voldaan ('t is maar hoe je interpreteert hé).
Anderzijds beloofd de mod Iefke wel op [FZ] te bespreken of er een subforum kan komen over relatie, terwijl dit niet 'paardgebonden' is, zoals in de regels staat en de mensen op dat topic belange na nog niet zo'n gemotiveerde en volgens de regels aanvraag ingediend hebben.

Ik begrijp echt niet wat hun probleem is, als het over 'kleur' gaat...

Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 17:26

AfbeeldingAfbeeldingGoed gezegd YWC, ben ik het helemaal mee eens. De logica van de Tags en het toepassen en alle vragen gaan helemaal nergens over. Knipoog

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 11:05

Moderatoropmerking:
Gelieve de discussie over het opfokken van hengsten en voorbrengen in een ander topic te doen aub.