Sjoert schreef:Als de Wolkentanz eens opschiet met dat veulen kan die ook nog eens geinsemineerd worden.
dat kan zomaar een maand langer duren hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjoert schreef:Als de Wolkentanz eens opschiet met dat veulen kan die ook nog eens geinsemineerd worden.
Pipo schreef:pantarhei schreef:In het verleden nog wel eens met Lauw van Vliet een levend veulen garantie kunnen sluiten, dus wie weet is dat voor SuzanneF en Pipo
Ik heb puur alleen problemen met diepvries zonder gustreductie.
misterA schreef:Voor een keer dan in dit topic, Prima Donna is vandaag geinsemineerd van Ampere.
avensis schreef:avensis schreef:Echt balen... Vandaag m'n merrie laten scannen omdat ze hengstig is en ik graag wou beginnen met dekken, blijkt dat er in haar baarmoeder bindweefsel zit en een aantal cystes....
Drachtig worden wordt een moeilijk verhaal.....![]()
Geen veulentje dus.
Had zo gehoopt nog een keer een merrie uit haar te fokken.
M'n merrie was weer hengstig en heb haar voor de zekerheid nog een keer laten scannen omdat ik zeker wou weten of het echt definitief niet meer mogelijk is om m'n merrie drachtig te krijgen.
Ben dit keer naar vd Holst uit Stroe geweest, hier hebben ze nl. veel ervaring met dit soort dingen.
De cystes zitten er wel maar er zit dus absoluut geen bindweefsel in de baarmoeder!
Aangezien ze bij haar vorige 3 veulens ook al cystes had en ze hiermee dus gewoon drachtig is geworden.
Dus morgen gaan we dekken met VIVALDI!!!!!!!!!!!
Citaat:Mijn 5 jarige Sydney is vandaag drachtig gescand (18dagen) van Cicero Z van Paemel(BWP). M'n 3 jarige moet volgende week zaterdag op 18 dagen gescand worden.. spannend
Suzanne F. schreef:Jeetje een drieling!!![]()
Hee wel 3 voor de prijs van 1 he??