terorita schreef:na de proef komen de merrie's terug in de bak, in groepjes van 3..
en naar gelang de leeftijd en africhting word er wijken/schouderbinnenwaarts gevraagd
Is dat het verschil tussen 75 minimaal en 100 punten maximaal ??
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
terorita schreef:na de proef komen de merrie's terug in de bak, in groepjes van 3..
en naar gelang de leeftijd en africhting word er wijken/schouderbinnenwaarts gevraagd
terorita schreef:mag ik hopen van niet
trudydejong schreef:Pasje wijken.
5 jarige wijken en schouderbinnenwaarts.
terorita schreef:bij een 3 jarige heb ik ze dat niet horen vragen
trudydejong schreef:Daar aan kunnen ze zien of je merrie aanleg heeft voor de hogere dressuursport.
ceasario schreef:terorita schreef:bij een 3 jarige heb ik ze dat niet horen vragen
Dus om de waarde van een ibop te vertalen.
is 85 punten bij een 5 jarige waardevoller dan bij een 3 a 4 jarige.
Poehee schreef:wij moeten pas 4 december. Hebben dus nog eventjes de tijd om te oefenen.
trudydejong schreef:Daar aan kunnen ze zien of je merrie aanleg heeft voor de hogere dressuursport.
Patriciavt schreef:Dan hier mijn belevenis vanachter mijn lens vandaag..
Peetje zenuwachtig?? Welnee![]()
Leur vond t wel interessant allemaal(
oren naar voren
)
Engie met een vette big smileIk vriendelijk teruglachen dus zij zegt: Waarom moet je lachen?? Ik lach enkelt terug hoor
Onwijs leuk mens!!
En wat rijdfoto's buiten, binnen was niet te doen
Soms, zijn dingen gewoon zoals ze moeten zijn, zijn we wel achter...
joop007 schreef:Ik had gister 83 punten in Wamel!!!!!! met een San Remo merrie. helemaal blij!!!
Santvoortje schreef:joop007 schreef:Ik had gister 83 punten in Wamel!!!!!! met een San Remo merrie. helemaal blij!!!
Gefeliciteerd Joop007!![]()
Hopelijk doet onze San Remo het ook zo goed volgende week dinsdag.
Santvoortje schreef:joop007 schreef:Ik had gister 83 punten in Wamel!!!!!! met een San Remo merrie. helemaal blij!!!
Gefeliciteerd Joop007!![]()
Hopelijk doet onze San Remo het ook zo goed volgende week dinsdag.