Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Roelove schreef:Heb je de Holland en de Oklund ook gezien? Hoe vond je die?
Ja mij spreekt de flemmingh ook het meest aan.
Roelove schreef:Heb je de Holland en de Oklund ook gezien?
gomir schreef:
Klein praktisch probleem is dat die mensen hier helemaal geen behoefte hebben om voor het KWPN jonge hengsten te rijden, omdat ze thuis een bedrijf draaiende moeten houden...Bovendien zijn ze als ze wel willen een stuk duurder en dan beginnen de leden weer te mopperen over contributieverhogingen enzo

Gitta1977 schreef:Lupicor x Landgraf I -> beetje stout...
... Was eigenlijk de enige hengst die maar bleef stuiteren. Er waren nog wel een paar die de kont af en toe verdacht hoog hadden maar deze hield niet weer op...
hananya schreef:Ik snap toch echt niet dat ze die vent er toch elk jaar weer op laten kruipen.
Zou het KWPN dan echt de oren dicht hebben zitten of gewoon het kritiek op deze ruiter niet wíllen horen...
Als eigenaar zou ik er ook allerminst blij mee zijn, denk ik...
petraaken schreef:gomir schreef:
Klein praktisch probleem is dat die mensen hier helemaal geen behoefte hebben om voor het KWPN jonge hengsten te rijden, omdat ze thuis een bedrijf draaiende moeten houden...Bovendien zijn ze als ze wel willen een stuk duurder en dan beginnen de leden weer te mopperen over contributieverhogingen enzo
Maar daar zijn het de ruiters van de staatsstoeterijen die de jonge hengsten rijden. Dus die krijgen al een uitstekend loon van vadertje staat. En dat zit wel in het belastingsgeld verrekend.
Gitta1977 schreef:Cat. nr. 13 (339) Krack C X T.C.N. Partout is door de eigenaar teruggetrokken uit het onderzoek. De hengst heeft inmiddels het onderzoekscentrum verlaten.

CGJ12 schreef:Gitta1977 schreef:Cat. nr. 13 (339) Krack C X T.C.N. Partout is door de eigenaar teruggetrokken uit het onderzoek. De hengst heeft inmiddels het onderzoekscentrum verlaten.
......... die heeft dus een "bindende tip" van de examen-jury gekregen..........
Bij de vorige presentatie hing zijn leven volgens mij ook al aan een zijden draadje.
jollyjoker schreef:De Krack gaat de sport in, waarom precies weet ik niet maar geloof dat eigenaren niet helemaal happy met manier van trainen waren.