Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jan_VT schreef:Die heb ik natuurlijk net niet kunnen zien omdat ik weg moest! Weet je de andere plaatsingen in de finale?
Suzanne F. schreef:Iemand op de Pavo in Veghel V-obertje gezien? Jazz x Contango
Waarom is deze fantastische (NMK-kopgroep) merrie in godsnaam niet door???
Suzanne F. schreef:Iemand op de Pavo in Veghel V-obertje gezien? Jazz x Contango
Waarom is deze fantastische (NMK-kopgroep) merrie in godsnaam niet door???
Suzanne F. schreef:Wauw, ik zie net dat op de kampioenskeuring in Veghel bij de veulens de nummer s 1,2 en 3 nakomelingen van Tuschinski waren!!!

ceasario schreef:Ik zelf vond deze veulens 100% meevallen. Langgelijnd etc.
Maar ik houd mijn hart vast voor de toekomst wanneer men zulk een hengst gebruikt op langgelijnde merries. Want dan kon het wel eens zijn dat het producten zijn waar je 3 zadels op kunt leggen.
Nicole288 schreef:3 nr 198 wodette B - ferro x chronos

Suzanne F. schreef:ceasario schreef:Ik zelf vond deze veulens 100% meevallen. Langgelijnd etc.
Maar ik houd mijn hart vast voor de toekomst wanneer men zulk een hengst gebruikt op langgelijnde merries. Want dan kon het wel eens zijn dat het producten zijn waar je 3 zadels op kunt leggen.
En dat terwijl men zei dat Tuschinski wat beknopt aandeed en waarschijnlijk ook wat beknopt zou fokken en langelijnde merries nodig zou hebben...
Heel beloftevol voor Tus naar de toekomst
Suzanne F. schreef:[
En dat terwijl men zei dat Tuschinski wat beknopt aandeed en waarschijnlijk ook wat beknopt zou fokken en langelijnde merries nodig zou hebben...
[/quote]

0ojannekeo0 schreef:ik heb foto´s van trendsetter K en wiona-utopia.
voor die eigenaar van wiona-utopia is het wel geweldig, het is nl het enigste paard wat die man heeft!
foto´s komen zsm!
CGJ12 schreef:Wat een dagje schrijven bij de jury al niet kan opleveren......
haan schreef:Onze 3 jarige Lupicor merrie is gisteren in Tolbert voorlopig keur geworden en ons Florencio veulen mag door naar Ermelo !!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()