als jullie er meer over willen weten via pb, wil me er niet verder uitlaten in het topic.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als jullie er meer over willen weten via pb, wil me er niet verder uitlaten in het topic.
Ben toch wel stiekem nieuwsgierig hehe amaze schreef:enne ...ook bedankt !
ditchie schreef:Gefeliciteerd LotjjBen toch wel stiekem nieuwsgierig hehe

Toch jammer dat ie zo weinig merries krijgt hier dat verdient ie niet! Citaat:Jetset-D kampioen in Finland 06 04 2008
(Bron: HorseTelex)
De KWPN-hengst Jetset-D is deze week op de hengstenkeuring in Finland uitgeroepen tot kampioen van de oudere hengsten. De zoon van Zirkoon uit de legendarische merrie Escansan was eerder al verkocht aan twee Finse eigenaressen.
Piet Meinen fokte Jetset D met behulp van zijn eigen Grand Prix-dressuurhengst Zirkoon en de Le Mexico-dochter Escansan die hij destijds op de eliteveiling in Borculo kocht.
Jetset-D werd goedgekeurd door het KWPN en hij is inmiddels de vader van vele succesvolle nationale en internationale dressuurpaarden, zoals Jeff. Deze zoon van Jetset-D is met zijn amazone Stéphanie Peters volop in de race voor een olympisch ticket en won onlangs op Indoor Brabant in een sterk bezet CDI-veld de Grand Prix Spécial.
Op de keuring in Finland werd Jetset-D onder het zadel getoond. De oude heer liet zich zo spectaculair zien, dat het kampioenschap van de oudere hengsten hem niet kon ontgaan.
Ik blijf het jammer vinden. Hopelijk brengt ie wel veel goeds in Finland! Jokano schreef:Ah oud nieuws dus.Ik blijf het jammer vinden. Hopelijk brengt ie wel veel goeds in Finland!
Gewoon als aanvulling bedoeld.... 

lucas03 schreef:Gefeliciteerd!!! Alles goed met moeder en kind?
sharila schreef:Hoihoi!
ik heb ook een jetset-d afstammeling.
een merrie, 10 jaar en 1.64 hoog
ik heb haar nu een jaar en 6 wedstrijden in de B gestart..
succesvol met 11 winstpunten.
ga snel L rijden, het is één bonk energie!!
Groetjes Sharon
amaze schreef:lucas03 schreef:Gefeliciteerd!!! Alles goed met moeder en kind?
Yep super !![]()
Er staat nog een link in mijn onderschrift ....

amaze schreef:sharila schreef:Hoihoi!
ik heb ook een jetset-d afstammeling.
een merrie, 10 jaar en 1.64 hoog
ik heb haar nu een jaar en 6 wedstrijden in de B gestart..
succesvol met 11 winstpunten.
ga snel L rijden, het is één bonk energie!!
Groetjes Sharon
Ziet er goed uit ! Volgens mij is dat een Jetset ''kwaal'' ,veel energie ...

maar als ze wat te heet is, maak maar dat je weg bent
) maar nu blijkt hij daar heel goed in te zijn
hij is verschikkelijk leergierig en binnen 2 weken kan hij al voetjes geven op commando (links en rechts), knielen, handdoekje gooien, tupperwarebakjes openmaken, met de tuinslang mij nat spuiten
(heb ik hem niet geleerd, dat heeft hij zichzelf aangeleerd
)