KWPN verrichtingsonderzoek op de helling?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aimee

Re: KWPN verrichtingsonderzoek op de helling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:21

Nee dank je, Duitsland heeft me een tijd geleden al wakker geschud.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:24

In 1944..?? Clown

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:25

Nee, m'n moeder is uit '47.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:37

CGJ12 schreef:
[Die Duitsers hebben zo rond 1943 alle goede Nederlandse paarden naar het Oostfront gestuurd .........
Alleen al dáárom zou het duitsers verboden moeten worden om aan internationale wedstrijden deel te nemen met Duits gefokte paarden.
De fokvoorsprong hebben ze zélf hardhandig gecreeerd.........

Onsportief winnen heet zoiets......... Haha!
[/quote]

Ze hebben misschien teruggehaald wat ze kwijt waren. Haha!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:41

CGJ12 schreef:
@Aimee
@Pipo

Dames........ dit zegt toch genoeg over jullie realiteitszin........... houd het toch bij de recreatie...........

Zegt meer over jou referentiekader CGJ. Ben laatst al een paar keer in Drenthe geweest op concours..............en daar ben ik toch wel zeer geschrokken van de kwaliteit. En dat was niet positief.

Misschien moet jij eens verder kijken dan je eigen achtertuin en eens regelmatig in Duitsland gaan kijken.

( btw: Ik rijd al jaren recreatief, jij toch ook? )

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:47

Afbeelding

Afbeelding

Je ziet er zijn hier kansen genoeg geweest,maar waarschijnlijk was het te veel bloed bij sommige. Knipoog Haha!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:22

Wanneer we het over het verrichtingsonderzoek van de huidige hengstenstapel hebben (heeft iemand het daar nog over Verward ) dan kan je eventueel terugkijken naar de achtergrond van de huidige paardenstapel. Dat is na de omvorming.

Het alsmaar teruggrijpen op tijden die niemand ooit meegemaakt heeft hier (misschien wel diegene die deze foto's voortdurend blijft posten) heeft in deze discussie geen enkele zin.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:27

sarabande schreef:
Wanneer we het over het verrichtingsonderzoek van de huidige hengstenstapel hebben (heeft iemand het daar nog over Verward ) dan kan je eventueel terugkijken naar de achtergrond van de huidige paardenstapel. Dat is na de omvorming.

Het alsmaar teruggrijpen op tijden die niemand ooit meegemaakt heeft hier (misschien wel diegene die deze foto's voortdurend blijft posten) heeft in deze discussie geen enkele zin.

Er zijn er die altijd een hekel aan de geschiedenis hebben.
Maar ik plaatst dit niet voor jouw maar voor een "algemene" ontwikkeling.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:30

ceasario schreef:
niet voor jouw ...............algemene ontwikkeling.

ik dacht bij de eerste keer dat het een type fout was, maar het blijft consequent jouw Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:32

Pipo schreef:
gijsenkim schreef:
ik denk dat een Jazz X Crack X Belisar X Elcaro X Amor............... net zo lastig is hier als daar Haha! Haha! Haha! (Een onmogelijke combinatie, weettut......... tis maar hypothetisch)

Ik weet niet hoevaak je in Duitsland bent geweest GK, maar het nivo is daar echt totaal niet te vergelijken met Nederland. Dat is gewoon een cultuurshock

ben er een tijd werkzaam geweest Haha! Haha! Haha! Op een nu redelijk presterende OS Dressuurstal

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:35

Dan zou je dus op de hoogte moeten zijn van het verschil in omgang met paarden, Kim.

Ceas leest ook mee in andere topics.... Clown

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:40

Aimee schreef:

Ik niet maar dit taalgebruik komt me net zo antiek over als die foto's. Dus misschien niet zo verwonderlijk.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:42

Aimee schreef:
Dan zou je dus op de hoogte moeten zijn van het verschil in omgang met paarden, Kim.

Kweenie, misschien in het algemeen.............. maar niet in mijn wereldje Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:43

gijsenkim schreef:

ben er een tijd werkzaam geweest Haha! Haha! Haha! Op een nu redelijk presterende OS Dressuurstal

Dan zou je juist moeten weten dt het nivo gewoon stukken hoger ligt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:50

Vooralsnog rijden "ze" "ons" er niet al te vaak uit op europese of wereldspelen of OS Haha! Haha! Haha! En als je dan bedenkt hoeveel meer paarden en mensen er in Duitsland zijn dan in Nederland........... heb ik het vage vermoedde dat het misschien wel iets meevalt Haha! Haha! Haha!

Dat men daar anders rijd, ja dat is zeker waar........

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:52

sarabande schreef:
ceasario schreef:
niet voor jouw ...............algemene ontwikkeling.

ik dacht bij de eerste keer dat het een type fout was, maar het blijft consequent jouw Haha!

We zullen jou handicaps maar niet even uitfilteren. Haha!

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:04

sarabande schreef:

Ik vraag mij af hoever de fantasie nog gaat en hoe jullie je blijven verlagen om je gelijk te krijgen.

Wordt eens volwassen en durf eens gewoon over een onderwerp te praten zonder degene waar je mee discusieert te lasteren.

En als je dat wel nodig blijft hebben zou ik je aanraden om alleen op je eigen niveau van gedachten te wisselen.

Tijd dat je in de gaten krijgt wat je zelf post Sarabande.
Je zet je zo echt te kijk...

Denk eens na voordat je op verzenden drukt... beter dapper dan dom zullen we maar zeggen hè???

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:09

Kaja schreef:
Tijd dat je in de gaten krijgt wat je zelf post Sarabande.
Je zet je zo echt te kijk...

Denk eens na voordat je op verzenden drukt... beter dapper dan dom zullen we maar zeggen hè???

Het is a: not done om quotes uit andere topics uit hun verband te rukken
b weet je absoluut niet waar je het over hebt anders zou je deze domme opmerking niet plaatsen

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:14

gijsenkim schreef:
Vooralsnog rijden "ze" "ons" er niet al te vaak uit op europese of wereldspelen of OS Haha! Haha! Haha! En als je dan bedenkt hoeveel meer paarden en mensen er in Duitsland zijn dan in Nederland........... heb ik het vage vermoedde dat het misschien wel iets meevalt Haha! Haha! Haha!

Ja dat denk ik ook wel G&K...

Je kunt niet om de duitsers heen, maar ik geloof niet dat we ons blind moeten staren op wat zij kunnen....

Alhoewel ons keuringsbeleid inderdaad nog wel het één en ander kan opsteken ten opzichte van het duiste systeem....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:17

gijsenkim schreef:

Nee dat valt niet mee. Ga daar de basiswedstrijden maar eens vergelijken met onze basiswedstrijden. Die paar hoogvliegers die wij hebben moet je er niet bij rekenen. De gehele basis is gewoon stukken maar dan ook werkelijk stukken beter.

We hebben het immers over de lastige paarden enz. De GP ruiters wilde ik daar eens niet in betrekken.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:19

sarabande schreef:

Het is a: not done om quotes uit andere topics uit hun verband te rukken

Komt uit dit topic, slaperd.... Krijg een vermoeden dat je echt niet meer weet wat en waar je iets post....

Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten...

Citaat:
b weet je absoluut niet waar je het over hebt anders zou je deze domme opmerking niet plaatsen

Vertel mij dan eens oppermachtige... Mis ik er net zoveel als jij??
Kijk eens in de spiegel zeg, deze vendetta's van jou komen me m'n neus uit!! Wat zit je nou het meeste dwars?
Zeg waar het op staat of hou je mond!!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:20

Kaja schreef:
...

Alhoewel ons keuringsbeleid inderdaad nog wel het één en ander kan opsteken ten opzichte van het duiste systeem....

Daar heb ik geen verstand van Haha! Haha! Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:22

Pipo schreef:
gijsenkim schreef:

Nee dat valt niet mee. Ga daar de basiswedstrijden maar eens vergelijken met onze basiswedstrijden. Die paar hoogvliegers die wij hebben moet je er niet bij rekenen. De gehele basis is gewoon stukken maar dan ook werkelijk stukken beter.

We hebben het immers over de lastige paarden enz. De GP ruiters wilde ik daar eens niet in betrekken.

Ik vind het dus wel meevallen Haha! Haha! Haha! Zeker als we het zoals hier over de top hebben............... en niet over recreatiesport Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:27

gijsenkim schreef:
Ik vind het dus wel meevallen Haha! Haha! Haha! Zeker als we het zoals hier over de top hebben............... en niet over recreatiesport Haha!

De top heeft geen problemen met "lastige" paarden, dus dan is de discussie volledig zinloos.

Het gaat juist om de recreanten/ basisruiters ( tot en met Z nivo) en niet te vergeten 95% van de mensen die paardrijden die rijden op dat nivo.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:38

Pipo schreef:
gijsenkim schreef:

De top heeft geen problemen met "lastige" paarden, dus dan is de discussie volledig zinloos.

Het gaat juist om de recreanten/ basisruiters ( tot en met Z nivo) en niet te vergeten 95% van de mensen die paardrijden die rijden op dat nivo.

Inderdaad Haha! Haha! Haha!

O, ik dacht dat je zei dat het niveau zoveel hoger lag............... en ik vroeg mij dus af waarom ik dat dan niet op internationaal niveau terugzag........ wellicht blijft het niveau dan ergens steken Haha!

En geloof me Haha! Haha!:D De top heeft ook genoeg problemen met "lastige" paarden .................. echiewaar Haha!