Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CGJ12 schreef:[Die Duitsers hebben zo rond 1943 alle goede Nederlandse paarden naar het Oostfront gestuurd .........
Alleen al dáárom zou het duitsers verboden moeten worden om aan internationale wedstrijden deel te nemen met Duits gefokte paarden.
De fokvoorsprong hebben ze zélf hardhandig gecreeerd.........
Onsportief winnen heet zoiets.........
[/quote]
CGJ12 schreef:@Aimee
@Pipo
Dames........ dit zegt toch genoeg over jullie realiteitszin........... houd het toch bij de recreatie...........

) dan kan je eventueel terugkijken naar de achtergrond van de huidige paardenstapel. Dat is na de omvorming.sarabande schreef:Wanneer we het over het verrichtingsonderzoek van de huidige hengstenstapel hebben (heeft iemand het daar nog over) dan kan je eventueel terugkijken naar de achtergrond van de huidige paardenstapel. Dat is na de omvorming.
Het alsmaar teruggrijpen op tijden die niemand ooit meegemaakt heeft hier (misschien wel diegene die deze foto's voortdurend blijft posten) heeft in deze discussie geen enkele zin.
ceasario schreef:niet voor jouw ...............algemene ontwikkeling.
Pipo schreef:gijsenkim schreef:ik denk dat een Jazz X Crack X Belisar X Elcaro X Amor............... net zo lastig is hier als daar![]()
![]()
(Een onmogelijke combinatie, weettut......... tis maar hypothetisch)
Ik weet niet hoevaak je in Duitsland bent geweest GK, maar het nivo is daar echt totaal niet te vergelijken met Nederland. Dat is gewoon een cultuurshock
Op een nu redelijk presterende OS Dressuurstal
Aimee schreef:Ceas leest ook mee in andere topics....
Aimee schreef:Dan zou je dus op de hoogte moeten zijn van het verschil in omgang met paarden, Kim.
Ceas leest ook mee in andere topics....
gijsenkim schreef:
ben er een tijd werkzaam geweest![]()
![]()
Op een nu redelijk presterende OS Dressuurstal
En als je dan bedenkt hoeveel meer paarden en mensen er in Duitsland zijn dan in Nederland........... heb ik het vage vermoedde dat het misschien wel iets meevalt

sarabande schreef:ceasario schreef:niet voor jouw ...............algemene ontwikkeling.
ik dacht bij de eerste keer dat het een type fout was, maar het blijft consequent jouw
sarabande schreef:
Ik vraag mij af hoever de fantasie nog gaat en hoe jullie je blijven verlagen om je gelijk te krijgen.
Wordt eens volwassen en durf eens gewoon over een onderwerp te praten zonder degene waar je mee discusieert te lasteren.
En als je dat wel nodig blijft hebben zou ik je aanraden om alleen op je eigen niveau van gedachten te wisselen.
Kaja schreef:Tijd dat je in de gaten krijgt wat je zelf post Sarabande.
Je zet je zo echt te kijk...
Denk eens na voordat je op verzenden drukt... beter dapper dan dom zullen we maar zeggen hè???
gijsenkim schreef:Vooralsnog rijden "ze" "ons" er niet al te vaak uit op europese of wereldspelen of OS![]()
![]()
En als je dan bedenkt hoeveel meer paarden en mensen er in Duitsland zijn dan in Nederland........... heb ik het vage vermoedde dat het misschien wel iets meevalt
![]()
![]()
gijsenkim schreef:Vooralsnog rijden "ze" "ons" er niet al te vaak uit op europese of wereldspelen of OS![]()
![]()
![]()
![]()
Dat men daar anders rijd, ja dat is zeker waar........
sarabande schreef:
Het is a: not done om quotes uit andere topics uit hun verband te rukken
Citaat:b weet je absoluut niet waar je het over hebt anders zou je deze domme opmerking niet plaatsen
Kaja schreef:...
Alhoewel ons keuringsbeleid inderdaad nog wel het één en ander kan opsteken ten opzichte van het duiste systeem....
Pipo schreef:gijsenkim schreef:Vooralsnog rijden "ze" "ons" er niet al te vaak uit op europese of wereldspelen of OS![]()
![]()
![]()
![]()
Dat men daar anders rijd, ja dat is zeker waar........
Nee dat valt niet mee. Ga daar de basiswedstrijden maar eens vergelijken met onze basiswedstrijden. Die paar hoogvliegers die wij hebben moet je er niet bij rekenen. De gehele basis is gewoon stukken maar dan ook werkelijk stukken beter.
We hebben het immers over de lastige paarden enz. De GP ruiters wilde ik daar eens niet in betrekken.
Zeker als we het zoals hier over de top hebben............... en niet over recreatiesport
gijsenkim schreef:Ik vind het dus wel meevallen![]()
![]()
Zeker als we het zoals hier over de top hebben............... en niet over recreatiesport
Pipo schreef:gijsenkim schreef:Ik vind het dus wel meevallen![]()
![]()
De top heeft geen problemen met "lastige" paarden, dus dan is de discussie volledig zinloos.
Het gaat juist om de recreanten/ basisruiters ( tot en met Z nivo) en niet te vergeten 95% van de mensen die paardrijden die rijden op dat nivo.

:D De top heeft ook genoeg problemen met "lastige" paarden .................. echiewaar