Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
holly schreef:Kaja, ja hoor het word Rubiquil![]()
... Maar je kunt ook niet om het knappe koppie heen...
Kaja schreef:holly schreef:Kaja, ja hoor het word Rubiquil![]()
Leuk dat Rubi een goede match is voor jouw merrie Holly...
Weer een "zorg" minder.... Hou ons op de hoogte![]()
Knap koppie heeft 'ie hè???
Eeuwig zonde dat hij niet meer in de sport loopt....
Petraaken, je gaat me toch niet vertellen dat je niet wist dat Radetzky tijdens de hengstenshow van v.Bommel aanwezig zou zijn hè???
Balen voor je... maar ja volgend jaar beter...
Kaja schreef:FOUT petraaken... Ik ook niet, maar ik wist wel dat hij daar aanwezig zou zijn...Balen voor je... maar ja volgend jaar beter...
ik dacht eigenlijk dat ik het van jou wist.... Maar dat gaat inmiddels ook niet meer op..
Odie schreef:Jaja sinds gisternacht is het eerste radetzky-veulen een feit; het is een groot, chique, donkerbruin merrieveulen, zeer hoogbenig en qua aftekeningen identiek aan haar vader. Ik heb het veulen nog niet zien bewegen.
Ze komt uit een bruine amor-achtige moeder van Gershwin(=doruto x amor) x Apollo Sgldt...
Odie schreef:Jaja sinds gisternacht is het eerste radetzky-veulen een feit; het is een groot, chique, donkerbruin merrieveulen, zeer hoogbenig en qua aftekeningen identiek aan haar vader. Ik heb het veulen nog niet zien bewegen.
Ze komt uit een bruine amor-achtige moeder van Gershwin(=doruto x amor) x Apollo Sgldt...
)
Junella schreef:Hoi hoi!!
Mijn Rubiquil x Sultan is net een weekje oud, en een ontzettende pop!!
Alleen ze heeft verkeerd in de baarmoeder gelegen en is scheef![]()
Maar wat een wilskracht hebben die beestjes zeg! Ze is ontzettend lief en knapt met de dag op.
Zodra ik een foto heb zet ik het er wel op.
Marieke
holly schreef:Odieeeeeeeee..............![]()
Ik kan me je nieuwsgierigheid heel goed voorstellen oma Petra![]()
Stiekem ben ik zelf ook wel heel erg benieuwd.
Goh de oma's worden met de jaren jonger.
Hier op bokt toch.