Het Dikke Buiken Topic 2026

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hommage

Re: Het Dikke Buiken Topic 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:50

Ik meld mij hier ook. Vorig jaar heeft mijn merrie uiteindelijk toch nog verworpen, dus nu een tweede (en laatste) poging voor onze stresskip. Vanavond weer scannen.

En hengsten dilemma nog voor mijn twee mini's. Dus wie weet straks 2 of 3 dragend voor 2026. :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:57

Geen mooie vormen is nooit goed.
Maar het begint als n mooi rondje, maar het blijft natuurlijk geen mooi rondje. Dus het kan ook laat gescand zijn, dat het al aan het vervormen is

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:04

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:54

Cioccolato en suffie, bedankt! Ook voor de link.
Ze is op 19 dagen na insemineren gescand, dus het vruchtje zou in theorie nog rond moeten zijn. Wordt maar even afwachten tot de volgende scan.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:52

Mirjam, is het gelukt met insemineren?

Muronia, wat een leuke haf zeg! Ik heb er ook eens eentje gehad op een blauwe maandag :D

Hommage, en? Hoe ging de scan?

Daarstraks is malibu gedekt! Ze is super mooi hengstig
Eigenlijk is ze altijd wel de eerste keer gelijk drachtig dus we gaan het zien over 16-18 dagen.
Morgen even mijn grote merrie bij de hengst schouwen want ik twijfelde daarstraks of ik dr hengstig zag maar had geen tijd meer.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:13

Crazy morgenochtend wordt ze geinsemineerd. :)

Knappe malibu

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:40

Oh ships.. niet op de tijd/datum van je berichtje gelet, dacht dat dat gister was 8)7

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:19

Leuk ook een halfje,

Succes morgen met insemineren

Daarnet ook de tinkerdame afgezet was nog een heel gedoe. Ze was braaf paar keer op de trailer geweest zonder over de voorstang te komen. Maar bij de eerste tunnel berg herrie en jahoor weer erover. En dan weet je dat je er nog meer moet. Door toch de stress waar heen om haar veilig weer naar beneden te krijgen neem je verkeerde afslag (knooppunt is aangepast) dus moesten we er nog 2 door. Snel denken en keuze maken dan maar gewoon erdoorheen. Na worstelen op een parkeerplaats weer los maar wat doe je dan. Door (geen tunnels) of terug (minstens 1 tunnel). We zijn doorgegaan maar pff wat een stress als je zo op de snelweg rijd.

Maar hopelijk laat ze zich zo nog dekken of anders morgen want zat een ei van 5 cm.

Nu alvast moed verzamelen om haar weer te halen al zou ik zonder tunnels thuis kunnen komen. Wordt dan wel wat zoeken voor de weg naar de bruggen.

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:20

Scanner was helaas verhinderd, dus niet gescand. Hoop dat we niet een cyclus missen daardoor.

Spannend crazy_funky en mirjamalvaro. Zitten jullie straks zo'n beetje tegelijk op t wachtbankje.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:26

Butengeweun, pff dat is ook niet fijn zeg! Hopelijk likt het dekken dan nog.
Trouwens ik zag dat jij cookie hebt, ik heb ook een merrie (2 eigenlijk haha) van die zelfde verkoopster.
Leuk dat je hier in het topic zit en ze zo een beetje te volgen is!

Hommage, nou zeg, dat is wel kak! Hopelijk nog niet einde cyclus.