Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Misschien leuk om hier ook even te delen. Een overzichtje van de hengstenpresentatie van de zwaar warmbloed hensten in Moritzburg dit weekend.
Ik kan er niks aan doen maar wat vind ik dit prachtige dieren. Massa en elegantie in 1. Dat zijn toch pas paarden? Sorry voor mijn enthousiasme![]()
![]()
[ [url=m/5m5YQZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C6pjWl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Q5YzY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/unPQVs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QBhL9I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MDkahP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat ik ook leuk vind... deze zwaar warmbloed hengst is dit jaar ter dekking in Nederland. Een 4-jarige Mylord.
[ [url=m/RT6GBp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7ooMTP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9ekA5U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog 2 weekjes tot de hengstenkeuring van het GrP. Ik hoorde dat we sowieso 4 jonge hengsten kunnen verwachten, ik ben zeer benieuwd.
Muronia schreef:Major is geen Groninger paard, dat is een SW hengst. Rio is een stuk zwaarder dan Lightning en Buonavita. Als je Lightning en Buonavita naast elkaar zet, dan ben ik het met je eens. Dat begrijp ik ook niet helemaal, dat zei ik gisteren ook.
Ik weet niet wat de eigenaar van plan is Cheytjuh, ik vond het op zich wel een aansprekend dier.
_San87_ schreef:Rico is inderdaad een goed paard. Die zou bij de Geldersen ook nog wel wat toe kunnen voegen, denk ik.
Muronia schreef:Hij heeft ook wat tuigbloed toch Aad? Dat dacht ik er wat in terug te zien. Ben ik op zich niet vies van. Mijn beste dressuurpaard had langs moeders zijde Piloot-Hoogheid. Fantastisch paard was dat.
.