petraaken schreef:hmm 363 lijkt een beetje sensibel te zijn.wat gebeurde er, heb 't niet helemaal gezien?
Op het laatst leek hij ergens bang van te zijn maar ik kon niet zien wat.kort daarna bevroor bij mij de stream en ik heb nog steeds geen beeld terug.
petraaken schreef:Op het laatst leek hij ergens bang van te zijn maar ik kon niet zien wat.kort daarna bevroor bij mij de stream en ik heb nog steeds geen beeld terug.Bij het draven aan de hand werd er geapplaudiseerd waar hij voor weg sprong. Wat ik heb gezien tenminste. De stream ligt er bij mij nu ook uit.
Dan is het eindelijk eens groot scherm (spijtig genoeg nog steeds geen geluid) en dan werkt het nog niet Ff clipmyhorse bellen
fokfanaat schreef:Van de charmeurs zijn alleen 363 en 372 doorDe 359 was ook een leuk dier, weet je wat het commentaar daarop was?Bij mij doet de stream het nog steeds niet.
Ik kan op KWPN tv als niet betalende en niet KWPN lid nu ook andere filmpjes zien... da's toch niet normaal, ofwel?Ik klaag niet è, des te beter zo
Ik zou het niet weten maar ik klaag ook niet hoor. voor een keertje dat je als niet lid iets kan zien.