Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoeska27 schreef:Grappig hoe meningen verschillen. Ik vond vandaag echt de minste dag tot nu toe. Maar ik moet toegeven dat ik de laatste groep niet meer gezien heb.
maudenmarc schreef:Hoe waren de charmeurs eigenlijk? Ik kan helaas niet volgen.. maar Den Bosch ben ik erbij!
yvonnepuntnl schreef:maudenmarc schreef:Hoe waren de charmeurs eigenlijk? Ik kan helaas niet volgen.. maar Den Bosch ben ik erbij!
http://www.horses.nl/fokkerij/negen-zon ... rverwezen/
Dit verwoordt ook goed mijn mening.
Nicole schreef:GJ9 schreef:Ik vind die Charmeur x Negro toch aardig klassiek ogen hoor.
Ik vind het eerlijk gezegd 3x niks.. Stond er van te kijken dat ie door mag en de hele groep bij mij ook
GJ9 schreef:Nicole schreef:Ik vind het eerlijk gezegd 3x niks.. Stond er van te kijken dat ie door mag en de hele groep bij mij ook
De verwachtingen zijn natuurlijk hoog van een Borculo veilingstopper die zijn dekbrevet voor Mecklenburg al heeft...
Ik heb hem niet gezien, maar ik kan me voorstellen dat hij niet past in het plaatje wat geschetst wordt, namelijk dat de Charmeurs beduidend moderner zijn dit jaar.