[TI] Tinker recordrit - zaterdag 4 oktober 2014

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RoosDeG

Re: Tinker recordrit - zaterdag 4 oktober 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 09:54

Je hoeft je niet te verdedigen Caily!
Je hebt een fout gemaakt en daarmee is de zaak afgedaan...

Ik vindt het ook jammer aangezien voor ons de trailer enzo ook al gereserveerd was..
Maar goed ipv dat we nu daar heen gaan, rijden we nu een stukje door naar Amsterdam en ga ik met oude vriendinnen rijden :)

Kan het toch niet veranderen en fouten maken is menselijk,
Is een super initiatief en volgend jaar beter!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:23

Precies fouten maken is menselijk.
De grootste in deze is denk ik de communicatie en het rekenen met een budget...
De Tinker record rit is ooit mijn eerste initiatief geweest. Ik heb toen hulp gezocht bij de lieve mensen van hof van eed aangezien zij de omgeving kenden.
Kosten zijn altijd laag gebleven als ook het inschrijf geld en het overgebleven geld is geschonken aan manege zonder drempels.
Helaas ben ik in dit verhaal pas erg laat benaderd en de manier waarop het allemaal ging had ook anders gekund...

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-14 14:48

Erg laat? Nou ja, laat ook maar, gebeurd is gebeurd. Wat betreft communicatie snap ik volgens mij het punt niet helemaal, willen jullie dat uitleggen? Sta erg open voor feedback :)

ecools

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 19:31

Ik wil Caily even een hart onder de riem steken, een evenement organiseer je niet zomaar. Toch blij dat zij het initiatief heeft genomen. Voor ons was het ook een stuk rijden, maar hadden we er graag voor over. De "luxe" was leuk geweest, maar niet noodzakelijk (rijden ook mee met de Sokkenwasrit), aan het gevraagde inschrijfgeld hebben wij dat in ieder geval niet gemerkt, het bedrag was voor ons geen drempel om mee te doen.
Hopelijk komt het er toch nog een keer van, het zou een leuke aanvulling zijn op de Sokkenwasrit.
Dus Caily, hopelijk tot ziens, wij komen zeker!!

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:35

Ik heb die hele mail voor definitieve opgave gemist. :(

Jammer hoor! Leek me erg leuk.

James2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:38

waarom lees ik hier dat de rit niet door gaat?
Waarom geen mail verstuurd?
Waarom niet berichtjes via FB

Heel jammer had er heel veel zin in. Zoals het al eerder geschreven is waarom niet een grote parkeerplaats zoeken, ieder neemt dat mee wat hij / zij denkt nodig te hebben qwa drink en eet.
Ik hoop dat er toch leden zijn die dan maar mee gaan rijden voor Pink Ribben dat is ook op 4 oktober.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 21:52

Op de facebookpagina staat het groots vermeld? Ik heb ongeveer een kwartier voor jouw berichtje alle mensen die in het systeem stonden mail gestuurd (omdat mijn eigen laptop leeg gemaakt wordt qua geheugen staat systeem bij "assistent" op de pc en die had niet eerder tijd mij te helpen). De mensen die zich daarna hebben opgegeven heb ik geen mail gestuurd, die zullen het wellicht op andere wijzen ten ore komen, en ik blijf mailadres de komende maand gewoon geregeld checken.

James2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 07:42

Ja onder tussen alles ontvangen. Maar is er geen manege in de buurt waar we gewoon de trailers mogen neer zetten voor de dag. Er zijn ongeveer 4 maneges rond om de heuvelrug. En

James2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 07:45

vervolg: en het gaat om het idee he. Gewoon simpel houden. Vraag bijv wie er EHBO heeft. Deze mensen krijgen een gekleurd hesje aan. Deze ruiters verspreid door de stoet heen. Iedereen neemt gewoon wat te eten of te drinken mee. Bokkers en tinker lovers wat denken jullie hiervan?? Dan maar geen record rit maar een leuke rit met heel veel tinkers

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 09:13

Klinkt erg leuk, ik denk dat ik wel mee wil, heb wel onervaren druktemaker, maar alles moet de eerste x zijn. Word het rustige rit?

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 09:40

Misschien de titel laten aanpassen dat het niet door gaat?

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 15:29

Lees hier nu ook voor het eerst dat 't niet door gaat. Ik heb geen Facebook.
Ook is mij ontgaan dat je n.a.v. de bevestigingsmail van de aanmelding je nog definitief moest aanmelden?
Jammer, maar goed, wij telden toch niet mee voor de recordpoging (maar natuurlijk wel voor het budget).

Misschien wordt er later toch nog eens zoiets georganiseerd, na de ervaringen met deze mislukte poging te hebben geevalueerd?

James2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 22:01

hoe was dat trouwens in Voorden geregeld? Qwa kosten dan he, want de rit zelf was perfect geregeld

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 22:05

Zoals Angelique al aangaf was er toen zelfs geld over wat aan het goede doel os geschonken.
Het was prima geregeld. Niet teveel poespas maar he, we komen om te rijden. En de kosten bleven mooi laag voor de deelnemers.

Wat ik mij kan herinneren was er wel een drinktentje toch? T is alweer eventjes geleden :o?

irisvtzant91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 18:58

ik lees het vandaag voor het eerst.. maar ik heb nog een optie waar ik mij hard voor wil maken en alles voor wil doen . Dit zal dan plaatsvinden in Barendrecht. tegen betaling kan iedereen voor of na de rit wat eten in de kantine en zit te denken om ook gerelateerde stands te plaatsen voor sport - en paard.

lijkt het jullie wat ... of laat maar varen het idee :) ?

Ik ben benieuwd !

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:27

Ik vind het leuk dat je de uitdaging wil aangaan, maar als ik voor ons (denk ik ;) ) spreek, is het te ver weg :)

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:33

MamaMiesje schreef:
Ik vind het leuk dat je de uitdaging wil aangaan, maar als ik voor ons (denk ik ;) ) spreek, is het te ver weg :)

Helaas (voor jou) heeft mijn zus hier helemaal gelijk in. Dat is te ver weg voor mij voor een (buiten)ritje in stap van 1-2 uur.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:05

Dat is vanuit noord/Oost idd erg ver weg...

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 09:11

Vanuit hier Noord Drenthe, ook veel te ver weg, helaas....

ecools

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 09:27

Vanuit Brabant is dit te doen. Heel Nederland tevreden stellen gaat m.i. toch niet lukken. Een paar Tinkerritten per jaar in verschillende regio's zou ook erg leuk zijn en wordt de inzet van de organiserende personen gewaardeerd. Elke rit naast de Sokkenwasrit is toch welkom ?? Hoeft dan niet te groots en wie komt heeft een leuke rit. Misschien leidt dit initiatief tot wel meer initiatieven van Tinkerrijders met een mooie buitenrij omgeving in de buurt. Zelf rijden wij vaak in de Loonse en Drunense Duinen, mogelijkheden te over in dit gebied. Misschien ga ik wel mee in dit idee en zal eens kijken wat hier de mogelijkheden zijn. Dus Iris, veel succes!

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 09:41

Leuk idee ecools!

Of doe eens gek een tinker4daagse!Of sla ik nu op hol *\o/*
Lijkt mij ook zo gaaf een keer te doen!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 10:09

Nsvt heeft vorig jaar meerdere ritten georganiseerd :)

ecools

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 08:12

#Caily: klopt zijn ook erg leuke ritten waarbij we graag aanwezig zijn.
In een ander topic op Bokt over het rijden in de LDD geef ik ook aan wanneer wij gaan rijden en kan men mee als men wil. Voor de Tinkerrijders wil ik dit ook wel gaan doen. Bij De Drie Linden (Drunen) is parkeerplaats genoeg, zonder dat er iets geregeld hoeft te worden. Met een groep van 10 -15 Tinkers kan je ook nog alle kanten op en alle gangen rijden zonder iemand tot last te zijn. Zelf proberen we elke week te gaan voor een rit van ca. 2 uur. Kleine moeite om anderen mee te nemen.
Wij gaan meestal in de ochtend, maar voor mensen die wat verder moeten rijden is een kleine lunch bij De Drie Linden geen straf en kunnen zo in de middag nog een andere route rijden. Dagkaarten kosten volgens mij € 3,50 en te verkrijgen bij De Drie Linden. Dit zal wel geen probleem zijn. Mocht ik dit gaan doen zal ik een ander topic openen en even een berichtje op dit topic plaatsen. Indien er geen animo voor is stopt het, maar kan men altijd nog het andere topic in de gaten houden als men een keer mee wil de LDD in.

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 08:46

ecools schreef:
#Caily: klopt zijn ook erg leuke ritten waarbij we graag aanwezig zijn.
In een ander topic op Bokt over het rijden in de LDD geef ik ook aan wanneer wij gaan rijden en kan men mee als men wil. Voor de Tinkerrijders wil ik dit ook wel gaan doen. Bij De Drie Linden (Drunen) is parkeerplaats genoeg, zonder dat er iets geregeld hoeft te worden. Met een groep van 10 -15 Tinkers kan je ook nog alle kanten op en alle gangen rijden zonder iemand tot last te zijn. Zelf proberen we elke week te gaan voor een rit van ca. 2 uur. Kleine moeite om anderen mee te nemen.
Wij gaan meestal in de ochtend, maar voor mensen die wat verder moeten rijden is een kleine lunch bij De Drie Linden geen straf en kunnen zo in de middag nog een andere route rijden. Dagkaarten kosten volgens mij € 3,50 en te verkrijgen bij De Drie Linden. Dit zal wel geen probleem zijn. Mocht ik dit gaan doen zal ik een ander topic openen en even een berichtje op dit topic plaatsen. Indien er geen animo voor is stopt het, maar kan men altijd nog het andere topic in de gaten houden als men een keer mee wil de LDD in.

goed idee! Ik houd me aanbevolen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 08:57

Als er een rit in de LDD komt houd ik me aanbevolen. Alleen de drie Linden is voor mij al een dagtocht an sich...