Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GElukkig allemaal goed afgelopen en netjes genezen. Nu hoop dat ze stopt met van die rare fratsen.
. Uiteindelijk liep ze toch 2 prima proeven! Wij zijn zeer tevreden.
en het was behoorlijk glad. Zij stond op schroeven, maar de voorbrenger niet
. Denise lag bijna op d'r snuit, en andere voorbrengers maakten ook mooie slidings. Tijd voor voetbalschoenen??? Uiteindelijk werd Djinty derde (laatste) in haar rubriek, maar ze heeft wel het sterpredicaat bemachtigd en dat was het doel van deze dag.
Had wel stress verwacht bij haar maar niet in als ze in een box ging zitten. Flippen was het juiste woord ervoor. Trailerrit heen en terug alle rust maar daar.
Pa is dan maar rondjes gaan wandelen ergens waar de paarden niet kwamen en daar werd ze rustiger. Alleen op de meetplaats ging het weer mis. Ze vond de chiplezer niet leuk en is achterover geklapt.
Gelukkig enkel wat schaafwondjes en vies tot en met maar dat heb ik kunnen afborstelen min of meer. Het meten ging gelukkig goed. Ik heb officieel een reus van een merrie. Ze is gemeten op 1.74. Mijn dank ook aan Xinram voor het voorbrengen (denk ik). De keuring zelf ging dan weer redelijk goed. Stappen en stilstaan ging niet zo goed maar het draven ging beter. Al kan ze nog meer maarja dat zat er niet in. Ster predikaat ontvangen en nog als eerste geplaatst ook.
Ik had echt medelijden met iedereen die moest rijden in die regen.
Toen ik ons aanmeldde was er zelfs iemand die naar huis ging zonder haar proef te rijden. Pony vond de regen absoluut niet leuk en ze hebben dan maar de pony opgeladen en naar huis gegaan. Kort nadien is gelukkig de zon er nog doorgekomen. petraaken schreef:OOk terug na een zeer enerverende dag. Bij deze wil ik mijn excuses maken voor mijn merrie haar gedrag op stal aan onze buren daar. Geen idee of het om personen uit dit topic ging maar bij deze mijn oprecht excuses.Had wel stress verwacht bij haar maar niet in als ze in een box ging zitten. Flippen was het juiste woord ervoor. Trailerrit heen en terug alle rust maar daar.
Pa is dan maar rondjes gaan wandelen ergens waar de paarden niet kwamen en daar werd ze rustiger. Alleen op de meetplaats ging het weer mis. Ze vond de chiplezer niet leuk en is achterover geklapt.
Gelukkig enkel wat schaafwondjes en vies tot en met maar dat heb ik kunnen afborstelen min of meer. Het meten ging gelukkig goed. Ik heb officieel een reus van een merrie. Ze is gemeten op 1.74. Mijn dank ook aan Xinram voor het voorbrengen (denk ik). De keuring zelf ging dan weer redelijk goed. Stappen en stilstaan ging niet zo goed maar het draven ging beter. Al kan ze nog meer maarja dat zat er niet in. Ster predikaat ontvangen en nog als eerste geplaatst ook.
![]()
En dan te bedenken dat we hadden gedacht om haar niet voor de jury te brengen en zo de tocht naar huis weer te beginnen. Al bij al toch nog een goede dag. Alleen jammer genoeg geen fotograaf aanwezig.
petraaken schreef:Ster predikaat ontvangen en nog als eerste geplaatst ook.
Op zo'n evenement moeten ze er eigenlijk meerdere hebben...