Tommy Go-Go 140 punten een 2de premie en is 1.41 gemeten.
Het was een gezellig dagje geworden flink gepraat met iedereen met als resultaat nu ik ben er hees van

Alle hengsteneigenaren gefeliciteerd met de behaalde premie!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HijadelaLuna schreef:omdat een van de andere twee hengsten mee begon te doen...
Citaat:Hij werd volgens mij ook ff goed uitgedaagd door andere hengst toen hij net de ring in kwam voor de prijsuitreiking...
irisvtzant91 schreef:Hallo allemaal !.
Wie gaan er naar de hengstenkeuring in 2012!
Ik ben erg benieuwd wie ik daar allemaal aan kan treffen, Ik zal voor het eerst meedoen met Bono van de Dorushoeve en kijk hier erg naar uit.![]()
Iemand misschien nog tips waar je op zou kunnen oefenen ???
Cassey1810 schreef:Nou, het was niet alleen die hengst in de ring, maar net toen ik m wilde pakken om naar de ring te gaan,was t n grote bende bij onze stal. Er kwam iemand langs waarvan de hengst opstandig was, en die liet m los, dus 1 stijgerende hengst voor onze stal,![]()
en ik met 1 stijgerende hengst in de stal.![]()
De mensen en balken van de bak vlogen in t rond, en toen dat weer voorbij was moest ie meteen naar de ring, en daar was ook de nodige spanning.
Nou dat was een beetje teveel van t goede voor een hengst die voor de 1ste keer op n keuring komt, dus hij wilde zich nog ff laten zien.