Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Seven schreef:Ze hoeven er ook zeker geen alst van te hebben maar tijdens de ibop zal ze dat zeker opvallen al weet ik niet hoe ze daar tegen over staan
dat zijn toch niet zulke erge cijfers die moeten wel hoger kunnen worden als ze zich beter laat zien
elllis schreef:Ben ik met je eens Manueeltje ik heb er ook genoeg gezien die erg maaiden tijdens de Ibop en gewoon ster werden ...
Mocht het niet lukken dan kun je het zoals je zelf aangeeft toch via de sport proberen !
Suzanne F. schreef:Manueeltje: Het lijkt wel een totaal ander paard. Dat filmpje los of onder het zadel.
Zo los vind ik haar echt leuk maar onder het zadel ben ik er nog niet weg van. Er was ook maar heel weinig draf te zien op de filmpjes. Maar wat ze liet zien daar is onvoldoende voor een goede IBOP beoordeling. Als ze op de keuring zo loopt als op het filmpje los maak je prima kans op ster.
Mosh schreef:Manueeltje, ik vind het wel een mooie merrie om te zienHeb je ook een filmpje ohz in draf? Als ik het zo bekijk zou ik er rekening mee houden dat ze als opmerking krijgt dat ze wat ruimte en kracht mist in de beweging. Stap zou ik er goed om denken om haar wat lager in de stellen en wat meer naar de hand toe stappen (dat zien ze dan liever). Het achterbeen is wel actief maar nog niet krachtig genoeg om ruimte te maken aan de voorkant
ullaatje schreef:Als ze ruim "zat" was was ze wel ster geworden.
Het is allemaal opbouwend bedoeld hier,
je schiet iedere keer in de verdedeging, is nergens voor nodig!
manueeltje84 schreef:Dat de merrie geen ster is geworden had op dat moment niets te maken met de korte beweging.
Het commetaar was toen juist dat ze door de frisheid te lang werd in de beweging, en het beeld meer duwend dan dragend werd.
Mosh schreef:Ipsilonka, leuke merrie. Ik las dat ze 68 punten had? Dat is toch al jaren niet meer het systeem?