Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kendra schreef:Ik denk dat de tegenvallende prestaties van Totilas onder Rath er voor gaan zorgen dat de prijzen niet worden wat iedereen er van had verwacht....Je zou kunnen zeggen dat het beeld wat realistischer wordt - maar de magie is weg, er komen opeens ook meer kritische woorden (en minder aandacht) voor de Totilas nakomelingen.
Vudress schreef:Totilas' talent voor de zwaardere oefeningen blijft heel goed zichtbaar. Het is ergens knap dat een ruiter een paard met zoveel tact in de zware oefeningen hem soms uit dat ritme weet te halen.
essiesilly schreef:Dit topic is toch bedoeld om aan te kunnen geven wat je van de Totilas veulens iha vindt ?kom hem maar thuis bekijken danen vraag maar rond, dan kan je misschien beter oordelen dan van een filmpje van een paar seconden die, ik zeg idd eerlijk niet zijn beste beweging weergeeft maar om nou te zeggen dat ze o zo erg tegenvallen?
wat wil je dan? van die mooie voorbeen zwaaiers, met meters lange benen en vooral lekker stijl achterbeen, ik zeg... veel plezier
essiesilly schreef:maar vergelijk dan eens de grand prix paarden van nu en de ggk hengsten van tegenwoordig... ik heb liever een functioneel exterieur dan een exterieur voor op de keuring.. helaas gaan die 2 vaker niet samen :S
amaze schreef:Nou om te beginnen is hij bepaald niet hoogbenig... Bovendien is zijn moederlijn springgefokt en dat is ''niet gewenst''.
Vergelijk zijn type maar eens met de dressuurgefokte hengsten die de afgelopen zeg 5 jaar zijn ggk .
Maar goed presteren doet hij !
Totilas heeft 3 volle broers en een volle zus ; ik ben benieuwd hoe die het straks in de sport/fokkerij zullen doen.