Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mosh schreef:O leuk met Cabochon er achter! Heb zelf een merrie uit een Gelderse moeder (v. Scandic x Cabochon)
Volgens mij heb je haar wel eens op bokt voorbij zien komen. Inmiddels na 3x vragen nog steeds geen bericht gehad over het wel/niet mogen voorbrengen bij het Gelderse type..
Er zijn maar weinig Gelderse hengsten overgebleven dus
Mosh schreef:Bedankt voor de tip. Zal het morgen gelijk proberen.
Dat is inderdaad frustrerend. Worden er in verhouding tot het aantal hengsten die geboren worden weinig aangeboden of gewoon omdat er te weinig zijn? Wel zonde. Ben erg gecharmeerd van de manier van lopen van de meeste Geldersen (tact, afdruk en het knietje)
NatasjavE schreef:En echt,....de 3 en 4 jarige gereden of betuigde Gelderse Paarden.....alleen ik al krijg er 2 telefoontjes per week over...dat lijkt weinig maar 3 jaar geleden kreeg ik 0 telefoontjes erover... nu weet ik niet hoe ik eraan moet komen.
Tootz schreef:http://www.horses.nl/fokkerij/nieuws/17 ... ajaarstest
Hier hebben ze het er over dat de painted black misschien alsnog voor het examen gaat...en geen woord over de andere hengsten die eruit zijn... iemand enig idee?
zou het ook erg zonde vinden van de Serano gold. (heb er zelf een merrie van dus ik ben niet helemaal objectief)