Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

UniFlap schreef:Ik heb mijn paard nog niet op naam staan.
Ik wil het op naam zetten gelijk laten doen met (hopelijk) opname stb, zo ook het inlegvel van de medische gegevens. Kan dit wel eigenlijk??

NatasjavE schreef:Kadanzlover schreef:ik ook via internet, is het maar meteen gedaan
Toen ik op de verzenden knop drukte dacht ik echt...zo..het is begonnen..
Stom he
inderdaad 

Touscha schreef:Kadanzlover schreef:Ik wil graag vrijstelling voor het bewegen. Ik heb gevraagd bij het KWPN hoe ik dat moet doen en die hebben gezegd dat ik dat als opmerking bij het inschrijvingsformulier moet vermelden. Alleen daar is nergens ruimte voor.touscha, wat wil je doorgeven dan?

en dan 3 weken voor de keuring wordt ze er weer even recht op gezet.

sprakeloos schreef:Het is een oefenavond om de merrie aan de omgeving te laten wennen, dus gewoon van stal af trekken en de trailer op.
Wassen, vlechten en toilleteren is zonde van je tijd.
sarabande schreef:sprakeloos schreef:Het is een oefenavond om de merrie aan de omgeving te laten wennen, dus gewoon van stal af trekken en de trailer op.
Wassen, vlechten en toilleteren is zonde van je tijd.
Hou er wel rekening mee dat de provinciale jury die de opname doet vaak aanwezig is op zon avond en daar min of meer voor keurt. Dus zorgen dat je merrie er goed voorstaat (vlechten is dan weer overdreven) is wel zo verstandig