Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Libera schreef:Deed zo m’n best on bij te blijven en loop alweer achter…
Janinevv, beetje lastig te zien vanuit deze hoek maar weet je zeker dat dat oedeem is en geen prepubic tendon rupture? Lijkt wel heel laag te hangen!
Iedereen weer gefeliciteerd met de veulens! Fijn dat Harley het drinken nu ook snapt!
Kwa deken afdoen… geloof dat ik nog nooit een veulen een deken op heb gehad. Als ‘ie het warm heeft zeker af laten want ze kunnen makkelijk oververhit raken!
nogmaals gefeliciteerd.
ze ging daar wel echt melk lekken. Dus benieuwd hoe ze het hier doet.

Myrthee_ schreef:Cioccolata, gefeliciteerd!
Zie ook een paar brokkenpiloten voorbij komen. Sterkte daar mee!
Ik red goed bijlezen ook even niet. Onze kleine man is sinds gister mega aan de diarree en echt ziek er van. Zijn daar dus mega druk mee. Heeft vandaag een infuus met vloeistof gehad. Mijn vriend is nu nog die kant op om te kijken of we hem zo de nacht door durven te laten gaan.
Ook een mega nare bevalling gehad vandaag met een schaap waarbij we uiteindelijk het schaapje en de lammeren hebben moeten laten slapen.
Bovendien heeft Abby ook dit bedacht vandaag:
[ Afbeelding ]
Ook heeft ze mini harsjes, terwijl het uier niet echt wat voorstelt.
[ Afbeelding ]
Wordt weer een lang weekend ben ik bang.
Cioccolato schreef:Mijne is bevallen met dit
[ Afbeelding ]
Sochtends
[ Afbeelding ]
Ik vond t niet heel spannend nog, tot t ineens snel ging en er ineens in n dag hars aan kwam. Dierenarts was er vrijdag ochtend en die had t ook niet perse vrijdag avond al verwacht.
Maidens.. wat moet je er mee.
Zo. Dat was t uier verslag bij de bevalling. In gedrag was ze vrijdag overdag wel wat anders dan anders.