Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oehlala schreef:Wat een vervelend nieuws Iorr. Ponies zijn erg duur, zeker de goede, brave.
Wat een ontzettend mooie veulens hierboven! Dat vosje met die stip op haar hoofd. Zo leuk.
Ik heb er een laten keuren, die een opmerking heeft gekregen, Minimale remodelling hoefbeen. Wat zouden jullie daarmee doen? Optrainen als sportpaard of als fokmerrie houden?
Iorrr schreef:Nee daar is niks aan te doen. Wel geschikt puur voor recreatie of fokkerij. Niet voor de springsport. Dochterlief haar hart is gebroken. Ik heb haar echt nog nooit Zo verdrietig gezien. Maar deze pony heeft ook echt alles. Lief, onwijs knap, talent en bom proof, oftewel te mooi om waar te zijn![]()
[ [url=m/JiIPAG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Revali schreef:Oehlala schreef:Wat een vervelend nieuws Iorr. Ponies zijn erg duur, zeker de goede, brave.
Wat een ontzettend mooie veulens hierboven! Dat vosje met die stip op haar hoofd. Zo leuk.
Ik heb er een laten keuren, die een opmerking heeft gekregen, Minimale remodelling hoefbeen. Wat zouden jullie daarmee doen? Optrainen als sportpaard of als fokmerrie houden?
Wat voor een hoefbeen? Dat de vorm van het hoefbeen niet zo mooi is?
Ik word zo moe van al dat keuren en al dat gezeur over die foto's (voor verkoop) ene dierenarts zegt dit en de ander zegt weer dat...
rensju schreef:Dat staat er niet bij, wel dat ie dit jaar alleen diepvries is ivm sport. Hij is zelf wel 1.70, springt 1.60. Dan zou je toch geen vermogen kunnen missen, toch?
rensju schreef:Ik ben er nog niet uit, had een top 4 gemaakt. Maar ik zie steeds weer gave hengsten. Ik zag nu Entertainer van stalhendrix, iemand daar een mening over of mee gefokt?
gomir schreef:Wat verdrietig iorrr! Sterkte
caro29 schreef:Als je de pony kan houden zou ik proberen opvolging te fokken.
Ellende is dat tegen de tijd dat je de veulens kan rijden de kinderen te groot zijn.
Umeo schreef:Wat vinden jullie van Caribis Z?
Iemand eventueel al veulentjes gezien?
Umeo schreef:Ga je hem gebruiken?
Hij past ook goed op mijn Uno denk ik maar heb nog maar een 4 tal veulens (op foto) gezien. Nu zijn moederlijn spreekt wel voor zich..
Umeo schreef:Voor welke merrie heb je hem op het oog?