Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marjolein schreef:Ik heb geen zin om een geheel nieuw onderwerp aan te maken voor aanparingsadvies maar toch een vraag.
Aan wat voor hengst/bloedlijn zouden jullie denken voor een Vivaldi merrie, waarbij vooral het front en de galop aandacht verdienen? Door het Vivaldi bloed wordt je al snel gedwongen om naar het buitenland te kijken. Ze is momenteel drachtig van Imposantos dus ik ben me nu echt aan het oriënteren in welke hoek ik het moet zoeken.
Marjolein schreef:GJ9 schreef:Ik houd ook van anders en heb een paar x bij de Pretendenthoeve gedekt.
Ik moet dan wel opletten dat ik anders doe omdat het 'beter' is en niet alleen omdat het anders is.
Sky_As schreef:Marjolein schreef:Ik heb geen zin om een geheel nieuw onderwerp aan te maken voor aanparingsadvies maar toch een vraag.
Aan wat voor hengst/bloedlijn zouden jullie denken voor een Vivaldi merrie, waarbij vooral het front en de galop aandacht verdienen? Door het Vivaldi bloed wordt je al snel gedwongen om naar het buitenland te kijken. Ze is momenteel drachtig van Imposantos dus ik ben me nu echt aan het oriënteren in welke hoek ik het moet zoeken.
Negro zelf gaat geen front doorgeven, maar iets met Negro snap ik wel inderdaad.
Ik zou bijvoorbeeld Glamourdale/Everdale kijken?
Goede galop en het front zit volgens mij ook goed vanuit Lord Leatherdale.