Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiko schreef:Succession was mij positief veranderd met 2 jaar geleden. Toen was het echt nog een puppypaardje.
Bart reed op een mooie vos. Kom even niet op de naam. Was dacht ik iets met energy.
McLaren blijft mooi maar vond ik erg onrustig met zijn mond.
Vuelta was als laatste. Die werd door Dinja voorgesteld. Wel leuk paard maar had niet zoiets van woh
Heb wel filmpjes gemaakt maar weet niet of die op een andere manier dan YouTube geplaatst hier kunnen worden.
Heb van succession, Mauro turfhorst, red viper, Duitse vos, premiehengsten, McLaren, Ozzy tn en Vuelta
kiko schreef:En ik zou graag wat veulens van Succession willen zien. Mijn merrie is niet zo groot dus wil weten hoe hij kwa maat fokt. Wil niet kleiner.
E_D_E schreef:kiko schreef:En ik zou graag wat veulens van Succession willen zien. Mijn merrie is niet zo groot dus wil weten hoe hij kwa maat fokt. Wil niet kleiner.
Wij hebben sinds deze nacht een Succession hengstenveulen![]()
Zwart, 3 witte voeten en grote witte sneb
Drinken is nog wel een dingetje. Het is haar 1ste veulen en ze weet nog niet goed wat die daar allemaal moet.
Hij lijkt vrij groot, hoog op de benen. Sowieso groter dan ons ander veulen.
Elisa2 schreef:Gefeliciteerd EDE!
Succession heeft zich positief ontwikkeld.
Zag een mooie draf in het rondje voor de fokkers.
Mauro wordt echt een gave krachtpatser in de verzamelde oefeningen. Groeit er ook echt in.
Security vind ik zelf wat minder qua model.
Frankie Lee heeft zich ook heel positief ontwikkeld vond ik.
Al met al, veel hengsten met veel kwaliteit!
carola schreef:Ik was er ook en het was weer een mooie show met veel kwaliteit. De uitschieters voor mij waren Frankie Lee, Fiji, vuelta en McLaren.
Baudy: de keus tussen McLaren en one million lijkt mij heel erg makkelijk als je naar de nakomelingen kijkt!
kiko schreef:Mauro is zeker gaaf.. enorm van genoten maar denk niet dat dit een match is voor die van mij.
Succession heb ik al eerder op mijn lijstje gehad en die draf in het fokkers rondje was echt super waardoor die toch wel weer op het lijstje komt.
@EDE ik ben benieuwd naar de foto’s! Gefeliciteerd met jouw veulen.
Vulina zou jij misschien wat foto’s /filmpje kunnen sturen? Mag ook via een pb.
Elisa die merrie met dat veulen van Red Viper was dat toch? Die liep het beste . Die andere 2 veulens vond ik niet zo bijzonder (waren ook nog niet zo oud).