Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Tarzan schreef:Luci, ik zou ook proberen met een uv werend masker! Succes, Fuego had ook enorme traanogen toen ik hem kocht
LuciLusitano schreef:Welkom Nouvel!
Geen intentie om naar de PRE dag te gaan.
Lis had er zin in!
Fijn dat de clinic leuk was Audesta!
Hier mensen ervaring met paarden die hooikoorts hebben?
Vorige zonnige periodes veel last van zijn ogen. Enkel tranen en rood derde ooglid. Tijdens de regenachtige periode ging het weg. Nu weer wat dagen zon en het is er weer. Arm puppy paard!
Ik geef nu sinds 2 weken Puur Pollen maar het is denk ik nog te vroeg om resultaat te zien.
Ania schreef:Ik heb inderdaad genoten van Kelly en haar prachtige oude man.
Later tijdens de hemgstenparade kwam ook een oude knappe kerel de baan in, ik stond bij de stands dus heb niet gehoord welke hengst het was, maar je zag aan alles dat ie echt oud was. Vond het fantastisch om te zien dat hij helemaal opbloeide toen hij de baan door mocht. Dan zie je bij die oude hengsten weer een stukje van hun stoere jeugdigheid terug.
Door die clinics werken aan de hand begin ik zelf ook weer helemaal zin te krijgen om aan de slag te gaan adh. Alleen niet met dit weer
Audesta schreef:Cruzado's (half papier) mogen vaak nog net ja. Maar Spanjaarden zonder papier vaak gewoon echt niet. Heel jammer.
LuciLusitano schreef:_Tarzan schreef:Luci, ik zou ook proberen met een uv werend masker! Succes, Fuego had ook enorme traanogen toen ik hem kocht
Die heeft hij met zonnige dagen al om. Helaas nooit in de ochtend omdat ze bij ons op stal geen maskers om doen. Ik ga zelf dan rond half 12 heen en doe hem om (en ‘s avonds weer heen om af te doen).
KellyR schreef:Tof dat je die clinic kon en mocht geven Kelly!
Ik ben er niet geweest, maar als iemand beeld materiaal heeft vind ik het wel leuk om te kijken.
Vervelend Luci. Ik heb wel goede dingen gehoord over allergie icm acupressuur, alleen geen idee qua intensiteit van de behandeling en het kosten plaatje er van.
Ik vind die enorme satellieten van Rambo wel erg fijn omdat ze echt goed de ogen vrij houden, vind met andere maskers dat het vaak alsnog zo op de wimpers drukt.
Wij hebben vandaag de verhuizing achter de rug. De vrachtwagen was verlaat en uiteraard geen rekening gehouden met de hoeveelheid zon, zal wel rood zijn![]()
Trailer was ook meegekomen omdat 1 vorig jaar niet op de vrachtwagen wilde. Daar heb ik fijn gebruik van gemaakt omdat Sol toch echt nog wel onzeker kan zijn als ze zo dicht op elkaar komen en hij kan niet weg. Grote jongen ging zo in de trailer!
Ik vond hem vandaag wel een beetje sip, voelde me haast schuldig dat hij daar moet staan. Misschien wel door het gebrek aan gras hoor en onderling wat meer frustratie, ik weet het niet.
Eenmaal op het natuurgebied vond ik hem gelukkig wel weer opknappen qua emotie, dus dat deed heel erg veel goed - bij mij haha. Even kijken hoe het dit jaar gaat en anders toch eerder een fijne permanente plek voor hem zoeken. Hoop dat deze winter zijn ballen een beetje goed door gaan komen, dat maakt de keuze dan wat makkelijker.
Ze hebben hier 16ha met super hoog gras. Het leek alsof ze niet gingen ontdekke maar ik kreeg net een filmpje dat ze, aan de mest te zien, wel al overal geweest waren. De jongens kunnen flink eten en dus ook lekker groeien. Hij stond vanaf moment 1 daar ook wel gewoon in de kudde, werd niet weg gejaagd of wat dan ook. Hoop stiekem dan ook dat die somberheid die ik vandaag voelde nu gewoon met veel gras, kruiden en zeeën van ruimte als sneeuw voor de zon verdwenen is.
[ Afbeelding ]
Bijna alles wat je kan zien hoort erbij
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]