Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
misterA schreef:Dan heb ik het helemaal mis.
Voor mij des te meer een reden om niet meer met aangewezen hengsten te dekken. Gewoon een jaartje geduld en dan maar eens zien hoe al die verwachtingstoppers zich onder het zadel presenteren en presteren.
_Zsazsa_ schreef:Zijn jullie bij de hengstenshow van Brouwer geweest afgelopen zondag? Daar liepen er ook enkele van van Olst. Ik vond er toch weer een hoop erg heet/niet braaf.
Jammer dat de muziek altijd zo hard moet, geeft geen goed beeld van de hengsten zo.
janderegelaa schreef:misterA schreef:Dan heb ik het helemaal mis.
Voor mij des te meer een reden om niet meer met aangewezen hengsten te dekken. Gewoon een jaartje geduld en dan maar eens zien hoe al die verwachtingstoppers zich onder het zadel presenteren en presteren.
Wat maakt het uit? Ze krijgen reg. A en kunnen gewoon naar de keuring.
Benzz schreef:En voor de verkoop maakt het ook niemand wat uit wat voor papier erbij zit. Alleen voor een fokmerrie, maar dan nog zou het mij persoonlijk niet boeien. Sportrijke stammetjes vind ik vele malen belangrijker.
carola schreef:Was Pjethro ook bij die hengstenshow van Brouwers?
Ik ga zondag naar de hengstenshow van Van de Sande en die week erna naar de hengstenshow van Reesink. Tenminste, als ik thuis weg kan. Inmiddels hebben we al 9 veulens hier, waarvan 2 van mijzelf. De eerste is een Extreme en de tweede een Powerbank. De Powerbank hebben we voor het eerst even een rondje laten draven en die lijkt wel echt fijn te zijn.
Willemiens schreef:Wat verwacht je dat Johnson gaat verbeteren op jou merrie Janderegelaa?
Ik wil de Rhodium ook dekken met Johnson dus puur nieuwsgierigheid wat een ervaren fokker vind van Johnson.
Zoethout schreef:_Zsazsa_ schreef:Zijn jullie bij de hengstenshow van Brouwer geweest afgelopen zondag? Daar liepen er ook enkele van van Olst. Ik vond er toch weer een hoop erg heet/niet braaf.
Jammer dat de muziek altijd zo hard moet, geeft geen goed beeld van de hengsten zo.
Nee ik ben er niet geweest maar weet wel dat van Olst wel een aantal hengsten heeft die niet de braafsten zijn nee..
Zijn er hier fokkers die gefokt hebben/ervaring hebben met Morricone I? Wat heeft hij bij jullie toegevoegd in de fokkerij?
Ik lees vooral brave karakters en dat hij zijn model vaak doorfokt. Dat spreekt bij mijn merrie wel aan. Maar fokt hij maat en formaat door? Ik heb ergens gelezen van wel maar hoor graag jullie ervaringen.