Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vulina schreef:De hengstenhouder staat er bij. Filmpjes staan wel op de kwpn site
Lante schreef:Vond persoonlijk Marquis in Den Bosch niet aanspreken qua gedrag, maar qua model en beweging vind ik hem wel aansprekender dan zijn vader Edmundo.
Maar de paar Edmundo nakomelingen die ik nu heb gezien, zijn wel fijne en eerlijke paarden. Ben benieuwd naar de nakomelingen.
Vulina schreef:Marquiz heeft gelukkig juist een heel fijn karakter1 van de redenen dat ik hem heb gekozen
mavantos schreef:Vulina schreef:Marquiz heeft gelukkig juist een heel fijn karakter1 van de redenen dat ik hem heb gekozen
We hebben het over deze toch?
Https://www.kwpn.nl/database?paard=P-602371
Nou dit is echt degene die ik als enige Gelderse onthouden heb en dan niet om z'n aparte kleurtje![]()
Als je naar de video's kijkt die erbij staan dan zie je ook wel dat die daar aan de hand niet echt makkelijk is. Het excuus van een 'het is een jonge hengst' gaat ook niet echt op, want dat zijn ze daar allemaal natuurlijk
Ben benieuwd hoe die het verder doet!
Vulina schreef:Toch altijd bijzonder dat een hengst een stempel krijgt op 1 optreden. Iedereen lijkt de hengst meteen te kennenMaar goed, in het echt is het echt een fijne hengst. Dus ja, dit was een moment opname.
janderegelaa schreef:mavantos schreef:
We hebben het over deze toch?
Https://www.kwpn.nl/database?paard=P-602371
Nou dit is echt degene die ik als enige Gelderse onthouden heb en dan niet om z'n aparte kleurtje![]()
Als je naar de video's kijkt die erbij staan dan zie je ook wel dat die daar aan de hand niet echt makkelijk is. Het excuus van een 'het is een jonge hengst' gaat ook niet echt op, want dat zijn ze daar allemaal natuurlijk
Ben benieuwd hoe die het verder doet!
Het is gewoon een beest van net 2.5 die ineens overweldigd wordt door alle indrukken.
MariekeS_ schreef:Dat is wel zo mavantos, maar je hebt ze ook die juist mak worden door alle indrukken maar dan dominant of brutaler zijn als ze zich thuis zelfverzekerd voelen. In die zin kan het dus alsnog alle kanten op en blijft het een momentopname.
Rex_Rolfo schreef:Voor de doorgewinterde fokker als jij Vulina geen probleem, jullie kennen iedereen in het circuit. Maar voor een beginnend fokker of iemand die een keer een veulen bij zijn/haar merrie wil hebben is het internet erg belangrijk om informatie te zoeken. Als je een hengst hebt staan en je wilt dat die wordt gebruikt moet je dus de vindbaarheid op het www in orde hebben.
tot zo ver de gratis tip van flip![]()
janderegelaa schreef:MariekeS_ schreef:Dat is wel zo mavantos, maar je hebt ze ook die juist mak worden door alle indrukken maar dan dominant of brutaler zijn als ze zich thuis zelfverzekerd voelen. In die zin kan het dus alsnog alle kanten op en blijft het een momentopname.
En je hebt slimmerds die hengsten eerst overal mee naar toe nemen zodat ze het gewend zijn.
Vulina schreef:Toch altijd bijzonder dat een hengst een stempel krijgt op 1 optreden. Iedereen lijkt de hengst meteen te kennenMaar goed, in het echt is het echt een fijne hengst. Dus ja, dit was een moment opname.