Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
butengeweun schreef:Nog een vraagje voor degene die merries hebben die niet laten drinken. Om de hoeveel tijd zet je de praam erop? Doe nu ongeveer elk uur maar zie de kleine nog zo vaak proberen tussendoor en dan blijft ze maar wegduwen (gelukkig niet net als naar ons trappen)
Dan moeten ze zich even melden haha

Ayasha schreef:Oké even een domme vraag misschien maar de vorige veulens waren in april en eind mei en beide met mooi weer. Ik zou de merrie graag terug haar deken op willen leggen maar is dat verstandig met het veulen? Ik zie horror scenario’s voor me met veulens die vast komen in het deken …. Of maak ik mij te druk?
dus ja. Hier ook nog deken dragers. (Rosa uiteraard niet, die staat nu op stal onder de camera). Maar de buitenslapers heb ik er echt een aantal van onder de deken staan nu
Kabayo schreef:Er is toch geen deken nodig bij deze temperaturen? Vanwaar zou je een deken op willen? Voelt ze koud aan? Ik zou eerlijk gezegd geen deken meer opgooien aan het eind van de dracht/met een veulen
Ik doe wel eens buiten een 0gr op als het de hele dag regent maar die gaat af zodra ze weer op stal staan
Ayasha schreef:Oké even een domme vraag misschien maar de vorige veulens waren in april en eind mei en beide met mooi weer. Ik zou de merrie graag terug haar deken op willen leggen maar is dat verstandig met het veulen? Ik zie horror scenario’s voor me met veulens die vast komen in het deken …. Of maak ik mij te druk?