Ze is super luxe. We wilde iets luxer na het imposantos veulen van vorig jaar. Nou dat is zeker gelukt. En ze kan nog lopen ook. Merrie word ook terug gedekt.
_Snow_White
Geplaatst: 12-06-20 13:05
Vulina schreef:
Zij is lekker bezig daar Zhivago, Wynton, Knock Out en nu Charmeur..
Jazeker!
janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Geplaatst: 12-06-20 13:36
Vulina schreef:
Zij is lekker bezig daar Zhivago, Wynton, Knock Out en nu Charmeur..
Ik ben natuurlijk niet helemaal objectief, maar ik vind het een super stap voor de Noord-Amerikaanse fokkerij. Door rare regels in de US, kan Canada namelijk geen vers sperma importeren vanuit de US, maar omgekeerd kan dit wel. Hierdoor kon de Canadese fokkerij eigenlijk alleen maar diepvries gebruiken, wat natuurlijk niet ideaal is. De keuze in hengsten is natuurlijk nog steeds beperkt (MJ heeft 3/4 hengsten met Jazz bloed), maar de dressuur fokkerij kan hierdoor wel uitbreiden. Er komen ook ieder jaar een groep inspecteurs uit NL om de veulens te keuren, dus gelukkig blijft de kwaliteit wel relatief gelijk aan de keuringen in NL.
Gefelicitwerd met jullie veulens ! De Kjentos zijn echt allemaal heel bloederig! Er is woensdag bij de schoonouders van mijn dochter een Le Formidable x Zack x Roman Nature hv geboren,ik word er helaas niet blij van;hele korte rug en een erg lang ab dat echt achter de massa staat.