Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nou hij ging als een raket alles foutloos zelfs het water ik had alleen wat tijdfouten en eindigde als 6e was een super gave dag.hesterve schreef:hij bokte en sloeg met zijn achterbeen door een ruit van de kantine.
Citaat:Afgelopen zaterdag een thuiswedstrijd gehad maar hij was het nog niet vergeten en was een beetje aan het klieren. vooral de eerste proef We kregen 184 voor de eerste en 189 punten voor de tweede proef en waren daarmee 2de van de middaggroep.

Helaas staat ze nu met een dik been.. Vochtophoping zei de DA. Ze krijgt nu medicijnen en woensdag/donderdag kan ik er weer op.. Dacht eerst dat het de peesband was.. (daar hebben we al een ander paard een half jaar door op rust gehad.. en het leek er veel op!!) Maar gelukkig was het dit niet. Het valt allemaal mee.. Ze is op moment weer heel nuchter en braaf.. maar een tijd terug was ze echt stierlijk vervelend en schrikachtig
Ach ja.. ze zijn jong en bedenken vanalles!
Jammer van het dikke been, ik hoop dat het idd snel over is! 
Volgens de DA heeft ze dr verder helemaal geen last van.. Het is echt nog maar een klein beetje gezwollen.. Als je het weet dan zie je het.. maar als je het niet weet dan zie je het ook niet denk ik..

Tweede proef ging minder, daar had ik maar 170.