Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nathalie16 schreef:nou ik ben terug geweest hoor. Ze is opnieuw gemeten, maar geen ster toch vanwege die beperking op het achterbeen.. balen dus!
nathalie16 schreef:nou ik ben terug geweest hoor. Ze is opnieuw gemeten, maar geen ster toch vanwege die beperking op het achterbeen.. balen dus!
misterA schreef:nathalie16 schreef:nou ik ben terug geweest hoor. Ze is opnieuw gemeten, maar geen ster toch vanwege die beperking op het achterbeen.. balen dus!
De zwarte merrie, die om 5 uur voor de ster-stamboekopname voorgebracht werd?
Mooie merrie. Zeker jammer.
Eerder op de dag de Goodtimes x Ferro , een superscore van 87,5 pnt.![]()
Onze merrie, een Mantovani, reg A, moest slagen voor stamboekopname.
Ze kreeg voor de ibop 75 pnt en voor ext. 70 pnt.
Dus met een stermerrie weer naar huis
amaze schreef:Gefeliciteerd Mister A !!![]()
Heb je nog een foto van je merrie ?( deze TS zal je dankbaar zijn...viewtopic.php?f=159&t=851234&hilit= )- ik ook hoor !
terorita schreef:nathalie16 schreef:nou ik ben terug geweest hoor. Ze is opnieuw gemeten, maar geen ster toch vanwege die beperking op het achterbeen.. balen dus!
had jij dat mooie zwarte dier bij je???
die een tijdje met de scapa zweetdeken aan de hand aan het stappen was.
je paard werd gekeurd net voor de onze..
erg jammer vond haar kwa exterieur een mooi dier
misterA schreef:Onze merrie, een Mantovani, reg A, moest slagen voor stamboekopname.
Ze kreeg voor de ibop 75 pnt en voor ext. 70 pnt.
Dus met een stermerrie weer naar huis
trudydejong schreef:Een reg A merrie moet er veel meer voor doen om Ster te worden, maar inderdaad kunnen ze dat wel.
Eerst moeten ze opgenomen worden in het stamboek. Ik heb ook een Reg. A merrie. Maar die moet nog meer doen om opgenomen te worden omdat papa niet was goedgekeurd voor het KWPN, maar wel voor Hanoveraan.
Maar knap is het wel hoor van je Reg A naar ster!
trudydejong schreef:Nee, mijn merrie moet Prok zijn goedgekeurd, cornage test en IBOP met goed resultaat afleggen.
Daarnaast op de keuring ook de minimale eisen halen om opgenomen te mogen worden.
misterA schreef:De eptm en de ibop zijn aanlegtesten.
Van een b- of L-PROEF IS GEEN SPRAKE
De proef die de merrie moet doen is leeftijds afhankelijk.
ceasario schreef:[
Is toch een B-proefje. (herhalen..herhalen...herhalen.![]()
Voorheen was het toch aanlegtest waarbij je wel iets meer moest doen.
Of je ging onder het mes bij van Rijswick (merrietest)