Sjoert schreef:
ja hoor nu wel weer, die van kajanus is geweest en hij doet het weer ?! ben geen fan meer van filmloop .........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjoert schreef:
haan schreef:ja hoor nu wel weer, die van kajanus is geweest en hij doet het weer ?! ben geen fan meer van filmloop .........
weule schreef:helaas.. De padinus is niet door: de jury vond het een mooi soortig paard, heeft de moeder bekeken, maar omdat van deze volbloed moeder weinig informatie was en dus de moederlijn vrij onbekend hebben ze hem niet genomen...
dus helaas is de Padinus van Kajanus niet door
weule schreef:omdat er weinig info is over de moederlijn weet het KWPN niet of het een toevalstreffer is of een fokproduct uit een goede stam..., dus ergens kan ik het wel begrijpen... ik heb liever een hengst uit een stam met 10-tallen sportpaarden, dan een hengst uit een stam met toevallig 1 goede..
haan schreef:LDRD schreef:Nou we toch zitten te wachten, Haan hoe is jouw avontuur gelopen, want dat is mij ontgaan?
Heel goed onze kerel mag voor het NRPS gaan dekken !

even opnieuw openen
)
)
Erg jammer, had het graag willen zien!! Tha_Niekje schreef:Nee, geluid is er de hele tijd niet (beeld was overdag ook niet altijd aanwezig)
Maar is wel heel lastig als je wilt weten wie het zijn![]()