Kan die arie53 met zijn directeursopmerkingen niet geschorst worden ofzo, er komt nooit een positief woord uit die persoon zijn type-vingers.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Het was een leuk topic om mee te lezen maar het wordt er niet leuker op.
, maar dan ergens anders.
arie53 schreef:Als je op alle slakken zout wil leggen, moet je het wel consequent goed doen. Een van de users stelt in dit topic dat Janssen zijn opleiding in België genoten heeft. Strikt genomen wijkt deze user met deze post dus van het topic af. Een reactie van de betrokken moddy blijft echter en wellicht terecht uit. Als er vervolgens gereageerd wordt en die reactie schiet een paar mensen in het verkeerde keelgat, ga jij ineens op je strepen staan. Dat is wel de omgekeerde volgorde. Als je wil zonodig wilt ingrijpen, moet je dat wel op het juiste moment en op de juiste plaats doen. Waarvan acte.
leaatje schreef:volgens mij is unee , de oldenburger, een van de betere, een heel constant paard , en volgens mij de enige die een proef kan uitrijden in het M, zonder getrek en geprik, goed voorgesteld door mirjam knoors
sanne_ schreef:Ooooh ja nee dan. Je hebt me overtuigd leaatje! Stom dat ik dat niet eerder zag!
leaatje schreef:volgens mij is unee , de oldenburger, een van de betere, een heel constant paard , en volgens mij de enige die een proef kan uitrijden in het M, zonder getrek en geprik, goed voorgesteld door mirjam knoors

Een oranje jas en een camera, telt dat ook?
Dees schreef:leaatje schreef:volgens mij is unee , de oldenburger, een van de betere, een heel constant paard , en volgens mij de enige die een proef kan uitrijden in het M, zonder getrek en geprik, goed voorgesteld door mirjam knoors
Hmmm... dat zie ik toch even anders...
Ik vind Unee en de manier waarop hij gereden wordt juist het kompleet tegenovergestelde.
Tip voor Leaatje: ga eens bij de losrijbaan kijken
in de losrijbaan ziet leaatje hans peter met de slofteugel rijden !!!!!!!!!!
want leaatje gaat ALLE competitie wedstrijden kijken
Heb de 29ste vrij, ga dus ook eens een kijkje nemen bij Indoor Veendam.
Gitta1977 schreef:Ik ben er (helaas )niet ..................Hehe ja...Een oranje jas en een camera, telt dat ook?
en ik heb een goed "excuus "............