Unesco schreef:Morgen spannende dag, VEGHEL. Wij gaan het met onze merrie proberen bij de Keur/elite merries. Helaas is ze de enige bij de dressuur paarden!!!!!
De enige ????

Wees blij.
Heb jij alvast je kopplek binnen..........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Unesco schreef:Morgen spannende dag, VEGHEL. Wij gaan het met onze merrie proberen bij de Keur/elite merries. Helaas is ze de enige bij de dressuur paarden!!!!!

Nicole288 schreef:Waarom moeten ze 1.60m zijn, dat is de grens die ze gesteld hebben,.....
CGJ12 schreef:Dat heb ik wel gezien recent........ ("meet eens opnieuw" zei de jury......... hopende dat het beestje nu de 1.58 niet haalde ..............)![]()
![]()

Andere merries die minder sprongen en af en toe zelfs bij ext ergens een bemerking op kregen werden het wel. Maat en front is voor een springpaard belangrijker dan de springprestaties? Beetje krom. Ik vraag me dan af of ze nu sportpaarden keuren of dat keuringspaarden gewoon een ras apart zijn (overal gemiddeld op scoren wordt meer beloond dan extra presteren)
). Hebben daar vanmorgen een merrie opgehaald voor de keuring van maandag en er staat nu nog een goodtimesmerrie(drachtig van Cardento, hopen we
) van net 3 voor het beleren die volgend jaar naar de keuring gaat hier. holly schreef:Mag ik eerlijk zeggen dat ik dat verschil in de stokmaat wat krom vind, die 2 cm zeg, wat doet dat er nu weer toe.
Stel dat mijn merrie nou 1,59 en de beetjes blijkt te zijn. Al zou ze nog zo prachtig zijn, sta ik daar met mijn stamboekje.
. sarabande schreef:En zoals al vaker gezegd een ponyachtig ding van 1.62 wordt geen ster, maar een paard dat zich groot maakt in beweging en langgelijnd is, maar 1.60, kan dat zomaar halen.

Wat kon dat paard galopperen. Hij was net tweede, maar van mij had ie gerust 1e moegen staan. asjemenou schreef:De San Remo x Jazz x Ulft is kampioen geworden!
Wat kan dat beestje draven zeg!
asjemenou schreef:De San Remo x Jazz x Ulft is kampioen geworden!
Wat kan dat beestje draven zeg!