Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Desire schreef:Dat slaat alles lynne!!! Jouw paard een 6,5 voor exterieur??? Laat me niet lachen!!!
Waarom heb je niet even gevraagd hoe ze hieraan gekomen zijn? Bel anders even met Hamoen, ik ben toch benieuwd!
Lynne81 schreef:Desire schreef:Dat slaat alles lynne!!! Jouw paard een 6,5 voor exterieur??? Laat me niet lachen!!!
Waarom heb je niet even gevraagd hoe ze hieraan gekomen zijn? Bel anders even met Hamoen, ik ben toch benieuwd!
Ik kan Hamoen wel bellen maar die stond daar niet te punten.. Er stonden 3 koekenbakkers!! 2 onbekende voor mij en Christa Laarakkers... pffffffffffffff Geen bekende juryleden.. Ik was zo boos dat ik nog geen eens meer een ereronde ben gaan rijden!! Zelfs Edward Gal snapte er niks van!!!!
Mireille1970 schreef:Ik ken Uranium niet, maar het is wel degelijk zo dat er legio momenten zijn waarop een paard er niet voordeliger op wordt.
Niet elk paard dat in 2005 super was loopt in 2006 nog zo.

Lynne81 schreef:Ja dat kan... Maar ik heb het naast mij neergelegd.. Ik ben mij nu aan het concentreren op het Regio-kampioenschap en in de halve finale zien we wel verder.. JAAAA als ik dan weer laag krijg dan ga ik mij zeker melden!!! hahahahaha Thanks voor je medeleven!!! Lief van je!
Mireille1970 schreef:Tja ik heb hem niet zien lopen dus mag niet oordelen.
Maar ook aan een exterieur heb ik paarden zien inboeten.
ceasario schreef:
) Dyyy schreef:waar kan ik een startlijst vinden?
Dyyy schreef:waar kan ik een startlijst vinden?