agerrits schreef:Verder heb ik niet zoveel de melden alleen dat voor mij EASP qua status gelijk staat aan ES (europees stamboek) tussen bijde zie ik nietzoveel verschil. Zijn jullie het daar mee eens
PVE Technisch ,Ja.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
agerrits schreef:Verder heb ik niet zoveel de melden alleen dat voor mij EASP qua status gelijk staat aan ES (europees stamboek) tussen bijde zie ik nietzoveel verschil. Zijn jullie het daar mee eens
Kajanus schreef:Ik vind jou niet echt een goed visitekaartje voor het KWPN,de manier waarop jij praat pleit niet voor een integer KWPN lid, de mensen zouden nog erg vreemde ideeen krijgen bij de werkwijze van het KWPN
Kajanus schreef:[
Ik vind jou niet echt een goed visitekaartje voor het KWPN,de manier waarop jij praat pleit niet voor een integer KWPN lid,
de mensen zouden nog erg vreemde ideeen krijgen bij de werkwijze van het KWPN
Verder heb je opzich wel gelijk dat ik niet z'n goede denker ben, maar dat hoeft natuurlijk niet iedereen te weten, dus wil je dat tussen ons houden..hahhah
agerrits schreef:whaaahaha duidelijke taal SvenErik...klasse
Samsam schreef:god wat is iedereen naief hier!
Samsam schreef:god wat is iedereen naief hier!
SvenErik schreef:Karabanda, je bent toch ook geweldig he voor het KWPN...
Het KWPN is gewoon helemaal gebouwt op JOU...
(bah, ik heb n hekel aan mensen die zichezelf zo geweldig vinden)
Maar ik denk dat als je nog even zo door gaat dat niemand hier op bokt je nog uit kan staan, ik erger me al kapot vanaf het moment dat jij hier gisteren begon met posten van dat slappe ge-ou-we-ho-er van je...
Hé, dat lucht op..
SORRY DAT DIT NIET HELEMAAL ON-TOPIC IS!
Samsam schreef:Als jullie echt denken dat Karabanda een oude kwpn fokster is, vind ik dat vrij onnozel, sorry.
Roosmarijn schreef:agerrits schreef:whaaahaha duidelijke taal SvenErik...klasse
Beetje jammer alleen van de talloze spelfouten.
ceasario schreef:SvenErik schreef:Karabanda, je bent toch ook geweldig he voor het KWPN...
Maar ik denk dat als je nog even zo door gaat dat niemand hier op bokt je nog uit kan staan, ik erger me al kapot vanaf het moment dat jij hier gisteren begon met posten van dat slappe ge-ou-we-ho-er van je...
Hé, dat lucht op..
Kan deze uitslag er aan bijdragen.
http://events.horses.nl/2006/denbosch/r ... 11-res.htm
Krack en Jazz
http://events.horses.nl/2006/denbosch/r ... 12-res.htm
SvenErik schreef:Karabanda, je bent toch ook geweldig he voor het KWPN...
Hé, dat lucht op..
karabanda schreef:SvenErik schreef:Karabanda, je bent toch ook geweldig he voor het KWPN...
Hé, dat lucht op..
Jongen jongen toch wat maak je je druk wij doen toch allemaal ons best voor de kwpn !!
[/quote]karabanda schreef:[Weet je karabanda, ik krijg een gevoel dat je helemaal niet zo KWPN mind bent maar ons uit de tent probeert te lokken![]()
Maar doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt..
Ik ga nu naar een KWPN hengstenshow.. nog veel plezier hier
[/quote]
Hoe kom je daar nu bij !!!!
en nu ben ik echt weg daggggggg 
agerrits schreef:kajanus;dank je![]()
Arie; je conclusie over mijn denkniveau is wel een beetje snel geoordeeld, maar geeft niet daar kan ik wel tegenVerder heb je opzich wel gelijk dat ik niet z'n goede denker ben, maar dat hoeft natuurlijk niet iedereen te weten, dus wil je dat tussen ons houden..hahhah
Een eerdere vraag waar ik geen antwoord op kreeg laat zien dat ik mij wel in de stamboekrichtlijnen van het EASP heb verdiept, weet jij nog wat die vraag was arie??