dan is er een veel goedkopere oplossing, geen complete stal incl. ruiters maar een database waar alles in staat en gezet kan worden....
www.marktplaats.nlkun je selecteren op provinicie,en zou je moeten kunnen selecteren op prijs, afstamming en als het een zadelmak paard betreft dan zoek je ook verder

Iemand die nu Utrecht te ver rijden vindt zal dat met zo'n centrum nog vinden.
Wij "bestellen" ook altijd een auto, en hebben ook al eens paarden "besteld" bij een handelaar, kenbaar gemaakt wat we zoeken, willen en eisen en paard gevonden, was 1 telefoontje en 2 tevergeefse ritjes.
Rijpony van dochterlief idem, fokker/handelaar gebeld, verteld wat we zoeken, hij had staan en het klikte en klaar....
tja en dan snaait de handelaar er een x-bedrag tussenuit, als ik het uurloon van manlief moet gaan rekenen bij de bezoekjes....
idem bij de verkoop.... advertentie zetten, tig mailtjes beantwoorden, bezoek ontvangen, koffie zetten, paardjes kijken en na 3 langen en 3 korten, veel koffie en tijd verder .... kan ik beter voor 100 euro minder aan een handelaar verkopen en klaar, geen gezeur met keuringen, garantie bepalingen en weet ik wat voor een onzin sommigen verzinnen.
(ik had onlangs een leuke, heb een 2 jarige te koop staan, aspirant kopers wilden naast een keuring ook de garantie dat ze ster zou worden

)