AM balen dat het niet doorzet.
Muronia, duimen draaien!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik denk dus dat een veulen van een maand oud wel 24/7 buiten kan. Gewoon t weer een beetje in de gaten houden en t veulen zelf ook.
 Ik denk dus dat een veulen van een maand oud wel 24/7 buiten kan. Gewoon t weer een beetje in de gaten houden en t veulen zelf ook.  Maar goed daar hebben we nu niet zoveel aan natuurlijk.
 Maar goed daar hebben we nu niet zoveel aan natuurlijk.                                                         

Boelles schreef:Oeh Tony is leuk! Vererft dat door? Sowieso ook erg mooie merrie, apart dat kleurtje zo!

. En Quir weet het dus wel
 . En Quir weet het dus wel   

ik hoop dat het pakt in één keer. Aangezien ik per portie betaal. Anders wordt het toch wel een dure bedoeling
 ik hoop dat het pakt in één keer. Aangezien ik per portie betaal. Anders wordt het toch wel een dure bedoeling                                                         

Boelles schreef:Luna, heb jij amha of nmprs?
Muronia, succes!
Am, ooh spannende combi dus. Ben benieuwd!
Crazy, jaa vind het een hele leuke match. Ben benieuwd naar wat die twee bakken!
Rowindie en buitengewoon, bedankt voor jullie input mbt buiten. Heb de gok gewaagd en gaat goed!
Hier vanochtend een kloppend hartje te zien.

Maar snap je wel. Dan loopt net alles anders dan je gewend bent
 Maar snap je wel. Dan loopt net alles anders dan je gewend bent  

. Ik ben nog in overleg met mn dochter of ze gedekt mag worden, het is haar pony namelijk.
 . Ik ben nog in overleg met mn dochter of ze gedekt mag worden, het is haar pony namelijk.