Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fleuribelle schreef:y’ur is een echte komiek. Iedere keer wordt je vrolijk als je naar een filmpje van hem kijkt.
Hij weet het net iets te goed dat we hem grappig vinden
ikkedus schreef:Damn hij wordt groot!
Qua ontwikkeling maak ik me over hem totaal geen zorgen meer. Hij traint zijn spieren echt aan alle kanten.
Lekker ding!
marleen_88 schreef:Wat een blij ei is hij toch.
Zijn kontje uit de deken vind ik hilarisch.
Ik krijg er geen genoeg van. Al begint het al een hele kont(!) te worden hoor 
SUSANNEx schreef:Hoe kom ik dit topic nu pas tegen?? Ik heb alles gelezen en ben helemaal verliefd van Y'ur!Wát een karaktertje! En zo knap! Ik ben jullie gaan volgen op insta, ben heel benieuwd hoe hij er over 3 jaar bij loopt
Ik ben ook enorm benieuwd wat hij gaat worden straks als hij 'groot' is 
Firelight schreef:Hij wordt steeds mooier en leuker![]()
Ik heb natuurlijk ook op deze knappe man gestemd.
Dankjewel voor je stem! Ik ben zelf stiekem ook wel tevreden over zijn ontwikkeling. Ondanks nog altijd een stuk kleiner dan de rest, groeit hij best heel aardig en is hij toch qua bouw niet heel verkeerd vind ik zelf
Yavanna schreef:Hij is echt voor de duvel niet bang. Echt een veulen die goed zeker is van zijn zaak.![]()
Wat is jullie plan met hem, buiten hem lekker houden?
En hij is echt een favoriet bij de veulenverkiezingen, terecht
En ik zal deze keer niet om een 'mini-Rosa' wensen
nevica schreef:Die 'wat doe jij op de grond' foto. Smelt.![]()
![]()
die octopus is echt geniaal, zo te zien zijn ze goede vrienden.
Dais_ schreef:Die octopus is geweldig! Waar heb je die gekocht?
En wow, 4 maanden alweer en hij groeit als een malle! Maar uhh, loop jij nou vandaag nog in korte broek?

Melzazu schreef:Gestemd op hem hoor!!
En ik heb weer vreselijk gelachen om alle filmpjes maarrrrr vooral die laatste waarin hij zijn moeder zo vast heeft aan dat touwtje whahahahahahaha dat is echt geweldig komisch vind ik![]()
![]()
Cheytjuh schreef:Mijn stem heeft hij ook zeker, het is elke keer genieten van jullie beeldmateriaal
Langzaam aan het opknappen, maar het is nog niet wat het moet zijn. 'gelukkig' is de halve werkvloer gevloerd bij ons, dus ben niet de enige
(ik krijg echt zoooo geen genoeg van dat kontje
)
Wat een snelheid haalt hij ook ! ikkedus schreef:O jee. Mama moet nog even oefenen in het nemen van bochten. Kan ze beter even van Yur afkijken. Ze ging ff op haar plaat zo te zien.
Rosa is wel eens vaker iets te fanatiek en dan in de modder glijdt/schuift ze om. Buiten een gekrenkt ego niks aan de hand
veulendekentjes af, zijn eerste “grote jongens” deken is een feit. Maatje 85-115
(en ja! Ook in opvolgende maat ligt hij al klaar voor hem
)

Voelt ie zich meer man mee dan met de roze denk ik zo
Of ja, vooral waar die begon natuurlijk. Hele leuke deken weer.