Fleuribelle schreef:y’ur is een echte komiek. Iedere keer wordt je vrolijk als je naar een filmpje van hem kijkt.
Ik denk dat hij het ook met je eens is dat hij een komiek is
Hij weet het net iets te goed dat we hem grappig vinden
ikkedus schreef:Damn hij wordt groot!
Qua ontwikkeling maak ik me over hem totaal geen zorgen meer. Hij traint zijn spieren echt aan alle kanten.
Lekker ding!
Ja hij doet niet onder voor de leeftijdsgenootjes! Hij ontwikkelt goed. Al komt hij op de filmpjes wel echt groter over dan hij is hoor, laatst gemeten stokmaat is 1.01. Kontje stond toen op 1.05. Hij wisselt enorm tussen de hoogte in en de breedte in. Hij is nog altijd gemiddeld 20-25 cm kleiner dan de andere (gelijke rassen) veulens van dit jaar.
marleen_88 schreef:Wat een blij ei is hij toch.
Zijn kontje uit de deken vind ik hilarisch.
Zijn kontje
Ik krijg er geen genoeg van. Al begint het al een hele kont(!) te worden hoor 
SUSANNEx schreef:Hoe kom ik dit topic nu pas tegen?? Ik heb alles gelezen en ben helemaal verliefd van Y'ur!

Wát een karaktertje! En zo knap! Ik ben jullie gaan volgen op insta, ben heel benieuwd hoe hij er over 3 jaar bij loopt
Ooohh wat leuk dat je ons ook volgt nu!
Ik ben ook enorm benieuwd wat hij gaat worden straks als hij 'groot' is 
Firelight schreef:Hij wordt steeds mooier en leuker
Ik heb natuurlijk ook op deze knappe man gestemd.
Dankjewel voor je stem! Ik ben zelf stiekem ook wel tevreden over zijn ontwikkeling. Ondanks nog altijd een stuk kleiner dan de rest, groeit hij best heel aardig en is hij toch qua bouw niet heel verkeerd vind ik zelf
Yavanna schreef:Hij is echt voor de duvel niet bang. Echt een veulen die goed zeker is van zijn zaak.
Wat is jullie plan met hem, buiten hem lekker houden?
En hij is echt een favoriet bij de veulenverkiezingen, terecht

Nou! Een hele fijne, maar soms vervelende eigenschap. Hij is echt nérgens van onder de indruk
Tja, onze plannen. Ik denk dat het een beetje afhangt van hoe groot hij gaat worden.
Het hele idee van hem fokken was een opvolger voor Rosa. Maarja... als deze draak straks op de 1.30 blijft steken is hij toch echt veel te klein voor mij
Dus voor nu maar lekker laten groeien en ravotten en kijken waar hij gaat eindigen. Vanaf daar weer verder.
Kleine spoiler, er zijn plannen om nog een x deze combi te maken met Rosa indien ik groen licht krijg van de begeleidende dierenartsen. Een volle zus/broer van Y'ur. De opvolger 2.0 dan maar
En ik zal deze keer niet om een 'mini-Rosa' wensen
Ik vind het echt mega tof om te zien hoeveel stemmen hij al heeft gekregen bij de veulenverkiezingen! Had ik niet verwacht
nevica schreef:
Jaaaa dat zijn echt de momentjes dat hij heeeeel schattig kan doen. Totdat hij weer die tandjes tevoorschijn tovert.
Dais_ schreef:Die octopus is geweldig! Waar heb je die gekocht?
En wow, 4 maanden alweer en hij groeit als een malle! Maar uhh, loop jij nou vandaag nog in korte broek?

Octopus komt van de pets place afdeling hond
En ja haha, goed gespot! ik vind het heerlijk in een korte broek, dus zolang het nog kan, loop ik in korte broek rond 
Melzazu schreef:Gestemd op hem hoor!!
En ik heb weer vreselijk gelachen om alle filmpjes maarrrrr vooral die laatste waarin hij zijn moeder zo vast heeft aan dat touwtje whahahahahahaha dat is echt geweldig komisch vind ik

Dankjewel voor je stem
Ja echt deze kleuter hoor! Hij vertelt het allemaal wel even. Ook aan z'n moeder
Cheytjuh schreef:Mijn stem heeft hij ook zeker, het is elke keer genieten van jullie beeldmateriaal

Iedereen dank voor de beterschapswensen
Langzaam aan het opknappen, maar het is nog niet wat het moet zijn. 'gelukkig' is de halve werkvloer gevloerd bij ons, dus ben niet de enige
Y'ur is inmiddels zo gezellig dat uitmesten een hele taak wordt. Hij laat ons echt niet met rust. Gelukkig is de oplossing voor nu nog erg simpel. Geef hem iets om vast te houden. Wat dat is? Dat maakt niet uit, zolang hij het maar mag vasthouden is hij gelukkig
En ze konden nog weer heerlijk de wei op. Hij dacht, wat mama kan, kan ik ook! Turbooooooo
(ik krijg echt zoooo geen genoeg van dat kontje
)
En hij kan inmiddels ook al een sprongetje over de plassen maken, want stel je voor, moddervoeten