Wat een heerlijk leventje hebben ze samen zeg.
  Wat een heerlijk leventje hebben ze samen zeg.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij blijft nog steeds mijn favoriet tussen al de andere beauty's
 Hij blijft nog steeds mijn favoriet tussen al de andere beauty's   
  Hij heeft echt krulletjes in zijn manen zitten, geweldig
 Hij heeft echt krulletjes in zijn manen zitten, geweldig   

Met Rory op een nipte 2de plaats
 Met Rory op een nipte 2de plaats                                                         

En dan zo'n lief karakterje...
  En dan zo'n lief karakterje... 
  Echt heerlijk zacht en nieuwsgierig mannetje.
  Echt heerlijk zacht en nieuwsgierig mannetje.  ) maar mag gelukkig toch niet op mijn veulens stemmen.
) maar mag gelukkig toch niet op mijn veulens stemmen.  

Ze is heel zachtaardig en vriendelijk en ook wel een pittig randje. Ze heeft een minder bewezen reining bloedlijn dan Rocky maar om eerlijk te zijn vind ik haar veel fijner bewegen. Heel soepel, krachtig en prachtige houding. Rocky heeft daar meer moeite mee.
  Ze is heel zachtaardig en vriendelijk en ook wel een pittig randje. Ze heeft een minder bewezen reining bloedlijn dan Rocky maar om eerlijk te zijn vind ik haar veel fijner bewegen. Heel soepel, krachtig en prachtige houding. Rocky heeft daar meer moeite mee. 
  Rory eigenlijk ook maar die mag de komende tijd sowieso niet weg en hou ik liever nog een jaartje of wat hier. Kijk wel hoe dat loopt.
  Rory eigenlijk ook maar die mag de komende tijd sowieso niet weg en hou ik liever nog een jaartje of wat hier. Kijk wel hoe dat loopt.